Kostnad m.fl
Hej,
Jag och min pojkvän ha varit tillsammans i fem år. Vi har bestämt att vi vill gifta oss, helst i sommar. Vi är inte intresserat av ett stört bröllop, vi vill bara vara två i en borgerlig vigsel. -Vi är utländska studenter, vi har inte råd med att ha ett stort bröllop och vår släkt och kompisar bor i vår hemland.
Vi tycker också att det är romantisk att vara bara två. Bröllopet är ett hemlighed, alla skal få att veta efter vigseln. Vi skal skicka med e-post bilder till alla av vigseln, så de vet att vi är gifta.
Min fråga är, vad kostar än fotograf? Vi vill bara ha några bilder, kanske 2-3 i vigseln och 4-5 av oss två efter vigseln. Det kommer inte vara kalas eller en fest. -Vi skal gå backpacking i Asien, det skal vara vår "honeymoon" och vår fest.
Rekommenderar ni någon som är i Göteborg? Vi skal inte spara på bilderna, vi tycker den är dett viktigaste.
En fråga till: Var kan man hitta bra, men billiga, vigsel ringar? -Finns kanske inga som är båda? haha.
P.s. Min svenska är inte perfekt, jag har bara bott i Sverige i nästan ett år, vänligen rätta mig vis jag skrivar fel! -Hoppas ni förstår mig!