Var hittar man "girlanger" å swinglar till inbjudningskort??
Var kan man hitta fina swinglar och andra uemelurer att ha på sin inbjudan??
Var kan man hitta fina swinglar och andra uemelurer att ha på sin inbjudan??
Menar du utstansade dekorationer att klistra på eller stämplar i form av swirls?
Nej alltså girlanger man kan få in i words dokument, finns det någon internet sida man kan hitta sånt på?? Lite svårt att förklara..
Va!? Du får nog förklara vad du menar. Menar du snirkliga växter typ?
jag fattar... men har aldirg hittat såhär på nätet.. använder det bara vid scrapping :p
Ja precis! Det är precis vad jag menar =)
Om du går in under infoga i menyraden i word och väljer infoga bild från klipart och där söker på avdelare så får du upp massor av bilder.
Här finns lite gratis bilder, bla en avdelare som kanske kan vara det du söker?
www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_festprogram_bilder
Lycka till!
Om du går in under infoga i menyraden i word och väljer infoga bild från klipart och där söker på avdelare så får du upp massor av bilder.
Här finns lite gratis bilder, bla en avdelare som kanske kan vara det du söker?
www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_festprogram_bilder
Lycka till!
Tack snälla!!
Perfekt!
Ska genast försöka mig på det!
Om du söker på free dingbats på google så kan du hitta olika "bilder" som kan funka. Gjorde det själv här om dagen men inte just med girlanger...
Med risk för att verka upprepande (lr uppretande...) kolla gärna www.marthastewartweddings.com/
Här finns mallar redo att printa eller klippa och klistra med. Jag har hittat tusen idér här :)
Kolla t.ex :
www.marthastewartweddings.com/templates-and-clip-art&contentid=efbb4dc33fd81210VgnVCM1000003d370a0aRCRD
Om den länken går att följa...
...klicka på : Get the Templates, eller How to, så står det hur man gör och så finns det pdf:er att hämta.
Har hämtat massa fina etiketter som kan användas som monogram, placerings kort eller buffé kort, eller etiketter på inbjudningskort eller giveaway's. Eller servett ringar...