• HildaClaud

    Ni som ska vara på Örtofta slott...

    Vi har också funderat på Örtofta och jag har skickat iväg en förfrågan. Hur gör ni med mat? Tar ni catering från dom eller fixar själva? Får man fråga vilket kuvertpris det blev? Vi har också tänkt oss magasinet. Är ganska ny här på bt och vi har tänkt att gifta oss först sommaren 2011, så jag är kanske ute i väldigt god tid(?):) Men Örtofta har jag redan fallit för!

  • HildaClaud

    Nä, men så känner vi med. Det viktigaste för oss är platsen, datumet kan vi vara flexibla med, så länge det är under sommaren :) Men om kuvertpriset skulle hamna på 1000/kuvert, låter det ju som en väldigt bra deal om allt det ingår. Baren efter är väl det jag har funderat på mest, notan kan ju hamna på hur mycket som helst. Eller jag vet ju inte hur mycket folk dricker, men därför är det ju skönt att man kan ha med sig den biten själv, så man har bättre koll på kostnaderna. Men dom skulle altså stå för baren, eller ska ni köpa själv?
    Gud, vem kunde tro att det va så otroligt mycket planering bakom en dag? haha.. menmen, vill man ha det perfekt, så vill man ;)

Svar på tråden Ni som ska vara på Örtofta slott...