• AnnJan

Fotografier som morgongåva

Jag har tänkt att ge den blivande maken en serie fotografier som morgongåva. Lite sensuella men inte porriga.

Jag har en fotograf till bröllopet, men eftersom jag känner denne vill jag inte att han ska ta de andra korten.

Finns det någon som har förslag på en pålitlig och bra fotgraf i Stockholmsområdet?

• Svar på tråden Fotografier som morgongåva
  • Joseful

Varför inte ta själv med stativ :)

• furillen

www.birgersdotter.com/

jättegullig fotograf, fina bilder. absolut mer åt det sensuella än slitziga hållet (som vääldigt många verkar köra tyckte jag när jag letade)

• AnnJan

Oj, tack för alla svar =)

Jag ska kika in på de olika länkarna ni skickat.
    Ni som provat, vad kostar det ungefär och hur lång tid tar det?

//AnnJan

• ConnyD

priserna varierar väldigt mycket så det e svårt att sätta nått pris på det. Jag vet att det finns fotografer där det ingår i deras bröllopspaket. Sen finns det duktiga hobbyfotografer som gör det billigare än yrkesfotograferna. det finns dessutom flera trådar här om folk som själva tagit bilderna tillsamans med nån syster eller tjejkompis och som tydligen fått till riktigt bra resultat.

• Bubo

Måste kännas skönt att anlita en billig hobbyfotograf för sådana här bilder. Kan ju vara en riktig psykopat bakom kameran som vill något helt annat än fotografera dig lättklädd.

• ConnyD

finns nog psykopater även bland yrkesfotograferna. och bland kunderna med för den delen.

• Essovich

jepp så är det....hobbyfotografer är psykopater.....ha ha ha

/Jessica

Svar på tråden Fotografier som morgongåva