• Vi2010

Bröllop i Dalarna 2010

Fler än jag som ska gifta sig i Dalarna under året?
    Vore kul att följas åt!!

• Svar på tråden Bröllop i Dalarna 2010
  • timonb2

jag ska gifta mig i Idre i mars.... ( bor inte i dalarna dock)

• Vi2010

Jaha, vad kul! Det är ju snart?! Allt klart? :)

• MsJulie

Jag bor och ska gifta mig i Dalarna, men det är inte förrän 2011, men jag kanske kan få hänga med lite ändå. Alltid bra att ha några att dela tips om frisörer, mat, fotografer mm i dalatrakterna.

Vi2010: Var i Dalarna ska du gifta dig?

• Vi2010
    MsJulie skrev 2010-01-31 19:57:29 följande:
    Jag bor och ska gifta mig i Dalarna, men det är inte förrän 2011, men jag kanske kan få hänga med lite ändå. Alltid bra att ha några att dela tips om frisörer, mat, fotografer mm i dalatrakterna. Vi2010: Var i Dalarna ska du gifta dig?
    Vi ska gifta oss i Siljansnäs i Leksand! Vart i Dalarna bor du?
  • MsJulie

Jag bor i Borlänge men vi gifter oss i Amsberg (mellan Borlänge och Djurås ungefär) och ska ha festen i Gagnef.

• timonb2

jo vi har det mesta klart.. väntar på bekräftelse för maten och tårtan.... eftersom vi bor en bit därifrån har det vart lite knepigt att planera med mat,,blommor, transport osv..
    Men kapell+präst är klart och transport från kapellet(hundsläde!) Dukningen har jag överlåtit helt åt svärmor- känns skönt att inte planera in i minsta detalj ensam tycker jag!!
    Dessutom ska vi vara där en vecka innan bröllopet så det sista pysslet får bli då!!!

• Clea

En till som hoppar in i den här tråden o som ska gifta sig i Leksands kyrka i juli...

• Pusselbit

Vi gifter oss i Mora Kyrka i juli. Sitter just och spånar över barnvakteriet. Våra barn är fyra och snart tre när vi gifter oss.

• Ciinderella

Vi gifter oss i Rättviks kyrka den 5 juni :)

• Vi2010

Hej! Vad kul att vi är fler! Clea, pusselbit och ciinderella - vart ska ni ha era fester? Blir ni många?

Svar på tråden Bröllop i Dalarna 2010