Bröllop i Dalarna 2010
Fler än jag som ska gifta sig i Dalarna under året?
Vore kul att följas åt!!
Fler än jag som ska gifta sig i Dalarna under året?
Vore kul att följas åt!!
jag ska gifta mig i Idre i mars.... ( bor inte i dalarna dock)
Jaha, vad kul! Det är ju snart?! Allt klart? :)
Jag bor och ska gifta mig i Dalarna, men det är inte förrän 2011, men jag kanske kan få hänga med lite ändå. Alltid bra att ha några att dela tips om frisörer, mat, fotografer mm i dalatrakterna.
Vi2010: Var i Dalarna ska du gifta dig?
Jag bor i Borlänge men vi gifter oss i Amsberg (mellan Borlänge och Djurås ungefär) och ska ha festen i Gagnef.
jo vi har det mesta klart.. väntar på bekräftelse för maten och tårtan.... eftersom vi bor en bit därifrån har det vart lite knepigt att planera med mat,,blommor, transport osv..
Men kapell+präst är klart och transport från kapellet(hundsläde!) Dukningen har jag överlåtit helt åt svärmor- känns skönt att inte planera in i minsta detalj ensam tycker jag!!
Dessutom ska vi vara där en vecka innan bröllopet så det sista pysslet får bli då!!!
En till som hoppar in i den här tråden o som ska gifta sig i Leksands kyrka i juli...
Vi gifter oss i Mora Kyrka i juli. Sitter just och spånar över barnvakteriet. Våra barn är fyra och snart tre när vi gifter oss.
Vi gifter oss i Rättviks kyrka den 5 juni :)
Hej! Vad kul att vi är fler! Clea, pusselbit och ciinderella - vart ska ni ha era fester? Blir ni många?