Brudskor med låg klack - behöver tips!
Hej!
Jag är på jakt efter brudskor med låg klack, max 2-3 cm. Jag är 1,76 m lång och har ganska breda fötter. Någon som har ett bra tips? Jag kan tänka mig att beställa från nätet.
Hej!
Jag är på jakt efter brudskor med låg klack, max 2-3 cm. Jag är 1,76 m lång och har ganska breda fötter. Någon som har ett bra tips? Jag kan tänka mig att beställa från nätet.
Jag ska ha ballerinaskor i siden, mkt finare än klackar till bröllopsklänning tycker jag :)
Pernillas brudbutik, där väljer du klackhöjd själv och kan även välja bred modell.
Jag är också intresserad av låga skor, helst utan klack alls pga att jag och min BM är lika långa. Jag är inte skointresserad heller så att köpa ett par skor för 700kr som jag använder en gång är helt ointressant.
Var har ni köpt era skor? Finns det någon internetbutik? Eller går det att köpa typ vanliga "sommarskor" i en vanlig skobutik? De kommer ju knappast inte att synas iaf.
Med risk för att upprepa mig så ligger detta svar även i tråden under denna :P
divinityred.se
have2have.se
brandos.se
Divinity låter dig designa dina egna skor med klackhöjd osv kanske ett bar alternativ. Fast iofs då kostar det 655kr men dom har även "färdiga" skor som du alltid kan välja klackhöjd på good luck!
Jag köpte mina skor på divinity jättebra service och så himla sköna skor! Min underkjol kommer även från dom och jag har bara gott att säga om dom :D
jag gillar också den sidan och där kan man också måttbeställa skorna.
Här finns massor av modeller att välja på. Klackhöjd väljer du själv. Har själv nyligen köpt skor här och är jättenöjd. Bra pris är det också!
matildasfest.dinstudio.se/
Finns nån tidigare info här på sidan om ett ställe där man kunde måttbeställa skor som inte var så himla dyra.
Kolla annars in rainbow club.
www.rainbowclub.co.uk, där finns många fina skor en del med lägre klack, de heter comfort collection eller nåt sånt, dessa är i siden som går att färga sedan i en annan färg. Dock är de ganska dyra. Jag som inte är så lång valde modell Daphne som jag tycker är underbara!
Lycka till!
skopunkten ska tydligen komma in med en fins vit "bröllopssko" nu till våren/sommaren läste jag i en annan tråd
På Matildas fick jag måttbeställda skor, längd/bredd/höjd/färg för 450 kr och på det toppservice! Mät föterna nogrant, båda alltså och beställ utifrån den som är bredast/längst så kan du ha dem hela dagen/kvällen och fortfarande le lycklig : ) No pain!
Snart fru V skrev 2010-01-30 09:44:57 följande:
jag är stort fan av vagabonds skor med kilklack som är jätte sköna. Kommer ha ett par rosa från dem (finns i mitt galleri) och dom kostar ca 600 men kommer jag ju använda jätte mycket i sommar. Finns många modeler i deras webshop!
Tack för alla tips! Jag beställde precis ett par från Matildasfest. Fick suverän service därifrån och har nu specialbeställt mina drömskor (förhoppningsvis). Ska bli spännande att se hur de ser ut och hur de känns Otroligt nog får jag byta dem, om jag inte vill ha dem.
Jag va förra veckan in på Din Sko och fyndade vita skor för 249kr, fanns med klack på 3,5cm.. riktigt sköna!
Så nu har jag 2 par skor att välja bland, ett par från butiken och ett par från Matildas fest
Lycklig Tjej: Jag tror jag vet vilka skor du menar Fanns de i svart också? De var i alla fall riktigt sköna! Kanske kan man piffa upp dem med lite strass fram... :-P
Ja precis, det är dem.. fanns även med högre klack
Det va ju väldigt smart det där med strass.. Tack för tipset