• starfish

Olika färg på blommor i brudbukett och bordsarrangemang?

Vårt tema är rött, vitt, svart.
    Jag kommer ha en bukett med vita rosor och svarta strutsfjädrar.
    Dukningen kommer att gå i vitt svart och för att få in det röda också tänkte jag ha röda rosor med svarta fjädrar på borden.

Vad tror ni om det? Eller ska man ha lika blommor som i brudbuketten?

Har inte bestämt hur tärnbuketterna ska se ut än.

• Svar på tråden Olika färg på blommor i brudbukett och bordsarrangemang?
  • passionsblomman

Du behöver absolut inte ta upp brudbukettens blommor i dukning och övriga arrangemang!

Tycker det låter genomtänkt och bra det du har valt och mitt tips är att låta tärnorna få små tätbundna buketter med mörkröda rosor. Enkelt men effektfullt till allt det vita och svarta.

• Happyeverafter

Jag tycker att det låter väldigt snyggt! Kör som du har tänkt!

• wiicky

Ja, det tycker jag... Vi ska ha det. Det här blir mer och mer kusligt...

• starfish

passionsblomman: hade funderat på röda rosor till tärnorna (de kommer ha svarta klänningar) tack för rådet:)

wiicky: ska ni också ha så? haha de här är helt sjukt ju:P
    min karl ska ha exakt samma klädsel du har i ditt galleri.
    vad ska era tärnor ha för färg?
    det enda jag tror skiljer oss är att jag ska ha röd klänning- du vit, jag svarta skor och du röda:P haha

• wiicky
    starfish skrev 2010-01-29 23:30:52 följande:
    passionsblomman: hade funderat på röda rosor till tärnorna (de kommer ha svarta klänningar) tack för rådet:)wiicky: ska ni också ha så? haha de här är helt sjukt ju:Pmin karl ska ha exakt samma klädsel du har i ditt galleri.vad ska era tärnor ha för färg?det enda jag tror skiljer oss är att jag ska ha röd klänning- du vit, jag svarta skor och du röda:P haha
    Mina tärnor ska ha svarta klänningar och röda rosor i sina buketter. Haha.
    Ja, det verkar nästan vara den enda skillnaden. Läskigt...
  • starfish

hehe coolt:P

wiicky skrev 2010-01-30 12:42:11 följande:
    Mina tärnor ska ha svarta klänningar och röda rosor i sina buketter. Haha. Ja, det verkar nästan vara den enda skillnaden. Läskigt...
Svar på tråden Olika färg på blommor i brudbukett och bordsarrangemang?