• affepaffe

Söker en silverfärgad klänning från lindex till brudnäbb

Jag söker en underbart fin silverfärgad klänning från lindex till min lilla dotter. Det skulle passa perfekt på vårt bröllop. Tyvärr så fanns den i butik i höstas och säljs inte längre. Kanske finns det nån som har en till salu eller som har någon liknande som ni vill sälja eller något annat tips. Storlek tror jag ska vara 116.

Hoppas hoppas nån ser detta och har en till mig = )

• Svar på tråden Söker en silverfärgad klänning från lindex till brudnäbb
  • fruMe

Jag ska iväg till ett köpcentra idag. Ska kolla! Är det den med ljusrosa detaljer???

Jag kollar och skriver igen!!!!

• affepaffe

Den var helt silverfärgad. Den med rosa detaljer har jag inte sett men den kanske också vore nåt. Tack för hjälpen! tur att det finns såna hjälpsamma människor som du, jättegulligt!

• affepaffe

Tack för tipset =) Den var också jättefin.

• fruMe

Tyvärr.. Lindex i Helsingborg har inga kvar... De hade dem på rea och den silvriga med ljusrosa fanns bara i stl 80 och den andra var helt slut.

• affepaffe

Ok =( Men tusen tack för hjälpen! Får söka vidare.

• Kärleken9

Har du kikat på tradera? Där finns det mesta.

• 091205

Menar du den helsilvriga med silverspänne i midjan på som såldes inför jul och nyår? Som var typ ivory/silver? Tror jag såg nån kvar på rean kan kika i morrn!

• 091205

Tips annars ring deras kundtjänst. De är SÅ DUKTIGA på se vilka affärer som kan ha kvar osv

• affepaffe

Ja det kan nog vara den. Länkar till den här (tror det blev rätt är inte så duktig på detta)=) Jättesnällt att du kollar. Ni är så hjälpsamma =) TACK!!!

www.brollopstorget.se/Forum-1-67/m3584232.html?www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx

• affepaffe

Oj vad konstigt det blev. Det blev bara en länk till sidan här på BT där jag hittde den. Men kolla under miramollys inlägg: "Mina tjejer ska ha" på sidan dit länken går.

• snuttfia

Jag såg en jättesöt silverfärgad klänning med stor rosett bak på ryggen på coop forum här, den var på halva priset efter jul. Kanske nåt att kolla upp? Jag ville köpa den själv, den var så söt :)

• affepaffe

Ja det stämmer Martinaa, det är den och jag tycker den är helt perfekt.

Snuttfia: Tack för tipset! Tyvärr så har jag 10 mil till närmaste coop forum men jag ska kolla nästa gång jag kommer dit.

• affepaffe

Snyft! Har ringt lindex och den fina klänningen finns inte kvar i en enda butik! Suck! Får leta vidare!!

• JBB

Ett tips är ju att lägga ut en annons på familjeliv forumet.

Svar på tråden Söker en silverfärgad klänning från lindex till brudnäbb