• annaoper

second hand i stockholm

hej!!

jag behöver hjälp med att hitta bra second hand affärer i stockholms regionen. är ute efter både brud, herr och tärnkläder.
    någon som har något bra tips?! även övriga outlets och billiga butiker funkar =)

• Svar på tråden second hand i stockholm
  • BladEkström

beyond retro finns både på söder och drottninggatan och har en del bröllopsgrejer. outlet skulle väl vara barkaby (jag är inte från stockholm själv?

• MsJulie

Beyond Retro har två butiker i Stockholm, en på söder och en inne i "city", varav den senare är enorm! De har massor av kläder och festkläder från mängder av olika årtionden. 20-tal, 50-tal, 70-tal osv. Kolla in deras hemsida för mer info: www.beyondretro.com/swedish/

Även Lisa Larssons second hand har en del fest/brudkläder vad jag vet. www.lisalarssonsecondhand.com/indexswe.htm

Kolla även in Judiths secondhand. Mycket fint där. Sen varierar ju utbuden förstås. www.judits.se/V%C3%A4lkommen.html

Kul att du ska köra på second hand, det gör jag med! Ska och kika på en 60-tals klänning i spets nästa helg som jag hittat på en annons. Spännande!

• MsJulie

Attans, skrev så länge att någon annan hann före så det blev lite upprepning. Well well.

• Bluebride

Bridal outlet i Ropsten

Myrora i skärholmen har haft i alla fall nga brudklänningar

• Bluebride

aksara under gina tricot på hötorgsgatan kanske är värt ett besök

• annaoper

tusen tack för tipsen!!

jag ska undersöka och kommer ni på fler är det bara att fortsätta skriva=)

Svar på tråden second hand i stockholm