second hand i stockholm
hej!!
jag behöver hjälp med att hitta bra second hand affärer i stockholms regionen. är ute efter både brud, herr och tärnkläder.
någon som har något bra tips?! även övriga outlets och billiga butiker funkar =)
hej!!
jag behöver hjälp med att hitta bra second hand affärer i stockholms regionen. är ute efter både brud, herr och tärnkläder.
någon som har något bra tips?! även övriga outlets och billiga butiker funkar =)
beyond retro finns både på söder och drottninggatan och har en del bröllopsgrejer. outlet skulle väl vara barkaby (jag är inte från stockholm själv?
Beyond Retro har två butiker i Stockholm, en på söder och en inne i "city", varav den senare är enorm! De har massor av kläder och festkläder från mängder av olika årtionden. 20-tal, 50-tal, 70-tal osv. Kolla in deras hemsida för mer info: www.beyondretro.com/swedish/
Även Lisa Larssons second hand har en del fest/brudkläder vad jag vet. www.lisalarssonsecondhand.com/indexswe.htm
Kolla även in Judiths secondhand. Mycket fint där. Sen varierar ju utbuden förstås. www.judits.se/V%C3%A4lkommen.html
Kul att du ska köra på second hand, det gör jag med! Ska och kika på en 60-tals klänning i spets nästa helg som jag hittat på en annons. Spännande!
Attans, skrev så länge att någon annan hann före så det blev lite upprepning. Well well.
Bridal outlet i Ropsten
Myrora i skärholmen har haft i alla fall nga brudklänningar
aksara under gina tricot på hötorgsgatan kanske är värt ett besök
tusen tack för tipsen!!
jag ska undersöka och kommer ni på fler är det bara att fortsätta skriva=)