Tjeeeeeeeeeeeeena!! (mittbena? hahaha eller inte.. nä?)
Jag har haft en jääävulsk dag, med maaaaaaaaassa jääävla snö, kiserthon sverige och dess jävla vinter asså!!!AAAAAH!!! Blir skogstokig!! SOOOOOOOMMAR!!!! NU!!!!!
Så, nu har jag skrikit av mig.. allt bra idag?
Hann inte in på msn Alex, som vanligt med mina morgnar nuförtiden asså.. går upp 8 och ändå hinner jag inte med nåt förutom o stressa!
Sitter just nu o kollar "so you think you can dance" me någon indisk dansk, löööööve it och så yogurt i andra handen, laban är goooooott o dricka! hahaha, freak
Welcome Jessika! Vaaaarför skulle du inte VÅGA skriva här? Heeeeerregud, här är vi alla blattar och vänliga som tar emot alla med stoooora armar Se upp för hon Mirey, hon kommer o kalla sig grek snart, hon kallar sig "libanes" just nu..
guuuuuud va skoj med grekisk!! Strand? Tema? Grattis! Feta bröllop gillar vi här inne! Fråga Mir bara, slår ni deras rekord med 350pers?? hahahaha..
Jag o blivande åker ner till Libanon den 28:e Mars, ska då boka resturang, kyrka, präst & allt som måste bokas innan, vi kände inte oss säkra o be dem där nere göra det, inte jag iaf ska jag väl säga, vill gärna ha det efter oss o vår smak heeela vägen!
Så jag,mamma,pappa J och min J åker ner då..
Mir, msn får duga för nu med dig walooooow Internet cpa sig så därför loggades jag ut!
Heeeeeidi!! Saknar dig på msn!! När åker ni till Finland?
Ska vi inte ta o fika när vi ändå kommer ner till Libanon?
Vill se din klänning hallå! Mail? Bild?
tjejer, blir så svårt o va inne nu asså.. kommer hem vid 10 snåret varje dag liksom.. sååå segt..
men följ gärna min blogg annars tjejer!
Christelayoub.blogg.se