• Bella8­3
    Äldre 20 Jan 21:16
    15968 visningar
    44 svar
    44
    15968

    Bloggar

    Någon som har en fin blogg med roliga tips?
    Vad skriver ni om?!

    kolla in min om ni har lust

    www.29maj.bloggsida.se

  • Svar på tråden Bloggar
  • Kajsaj­i
    Äldre 27 Mar 12:43
    #31
    sockersmulan skrev 2010-03-27 12:41:37 följande:
    vilken fin blogg! men gaah vilken läskig mask!! trodde först det var ett riktigt ansikte!
    I know! Och det värsta var att den såg så äkta ut men rörde sej inte ett dugg när den som hade den på sej skrattade så det blev ännu läskigare!
  • Äldre 27 Mar 14:08
    #32

    haha, underbart!!


    Kajsaji skrev 2010-03-27 12:43:23 följande:
    I know! Och det värsta var att den såg så äkta ut men rörde sej inte ett dugg när den som hade den på sej skrattade så det blev ännu läskigare!
  • Äldre 27 Mar 17:15
    #33

    Kajsaji: är det ok om jag länkar till din blogg från min? "samlar" på bra bröllopsbloggar, alltid kul med tips och inspiration från andra!

  • Äldre 27 Mar 17:19
    #34

    ...den frågan gäller eg alla i tråden

  • Maxian­der
    Äldre 28 Mar 13:42
    #35

    För oss går det jättebra om någon vill länka till maxiander. Vi skriver även en hel del om mat så det är inte "bara" en bröllopsblogg även om det är väldigt mycket bröllopsplanering och bröllopsinspiration i vår blogg också :)

    www.maxiander.se/

  • Äldre 28 Mar 15:04
    #36

    härligt! länkar till er från min!


    Maxiander skrev 2010-03-28 13:42:28 följande:
    För oss går det jättebra om någon vill länka till maxiander. Vi skriver även en hel del om mat så det är inte "bara" en bröllopsblogg även om det är väldigt mycket bröllopsplanering och bröllopsinspiration i vår blogg också :)www.maxiander.se/
  • lillal­yckan
    Äldre 29 Mar 02:45
    #37

    Vilken bra tråd! Tycker det är superkul att läsa allas bloggar Jag bröllopsbloggar på viskafaktisktgiftaoss.blogspot.com där finns en länk till min vanliga blogg också

  • Äldre 29 Mar 10:02
    #38

    åh va kul med ytterligare en bröllopsblogg!

  • Yarrow
    Äldre 29 Mar 12:28
    #39

    Åh, va kul med så många bröllopsbloggar men nu har jag helt tappat bort mig i den här tråden.

    Haha.

    Mig hittar ni på: www.metrobloggen.se/brollopsbubbel

    Letar efter roliga bröllopsbloggar så sänd mig gärna en kommentar om ni vill bli länkade! :)

  • Kajsaj­i
    Äldre 29 Mar 13:12
    #40
    sockersmulan skrev 2010-03-27 17:15:18 följande:
    Kajsaji: är det ok om jag länkar till din blogg från min? "samlar" på bra bröllopsbloggar, alltid kul med tips och inspiration från andra!
    Självklart får du det :)
  • Äldre 1 Apr 15:02
    #41

    Toppen! Lägger till dig!


    Kajsaji skrev 2010-03-29 13:12:45 följande:
    Självklart får du det :)
  • KatjaB
    Äldre 5 Apr 17:25
    #42

    Kika in på min blogg och vinn ett strumpeband http://giftassugen.blogg.se/?tmp=05172323


  • Äldre 1 Aug 21:04
    #43

    Hej här är en blogg som jag tycker är värd att läsas och som innehåller lite av det mesta faktiskt länkar även instagram till tjejen som skriver bloggen.

    nouw.com/Zzannna

    instagram.com/zzanniis

  • Sun 9 Feb 2020 07:58
    #44
    Hi everyone, my name is Aisha and I am out here to witness BABA NOSA UGO's good work from Karnataka Temple for my happiness to be restored, I have been married for about 11 years now, it came to a point when my husband started act strange and then he left me and our two children for another woman for over 6 months, I never knew he had a relationship with another woman, this woman wants to take my happiness and everything I have worked for, I felt like finishing it all. When I was looking for a solution, I came across several testimonials about Spellcaster on the internet.
    Some testified that he brought back his ex-lover, some testified that he solved all kinds of spiritual problems, herbal medicine for diseases such as Fybroid, Asthma, STD, kidney disease, diabetes, erectile dysfunction, winning lottery. I never believed in spell casting, but I had no alternative because I was looking for a solution everywhere, so I got the email to BABA NOSA UGO from the online testimonies and decided to give it a try.
    I contacted him via email and explained my problem to him, he told me what I needed to do and I did exactly as he instructed, prepared something for me to use, he did almost everything himself, I actually doubted when he said to me that i would expect good news, it was less than 14 days when my husband called me after so long. He came back apologizing and asking for forgiveness, it was all like a dream, I forgave him and now we are even happier than ever before.
    I would like to say a big thank you to BABA NOSA UGO for his kind help, I never expected such a great spiritual work and I will not stop sharing his testimony. If you have any spiritual problem and you are looking for a real and genuine Spellcaster, contact BABA NOSA UGO and you will be glad you did.
     
     
    WhatsApp: +37258031247
     
Svar på tråden Bloggar