• sjöman
    Äldre 20 Jan 11:13
    7248 visningar
    37 svar
    37
    7248

    Vem har en snygg hemsida?

    Hej
    Behöver inspiration till min hemsida.
    Har du eller vet du någon snygg sida ni kan rekomendera??

    tusen tack för all svar

  • Svar på tråden Vem har en snygg hemsida?
  • Chris2­4
    Äldre 3 Feb 23:39
    #21
    MochA skrev 2010-02-03 11:54:55 följande:
    Tack tack :) Ja den är inte avancerad alls, men antar att den avspeglar oss och våran stil. Men vi ska ändra designen lite, jag har Mac och upptäckte igår att den ser annorlunda ut i PC! En liten varning till alla som litar blint på bilden i sin egen skärm på datorn.Är väldigt kul att skriva tillsammans! Min kille skulle nog tycka att det tog för mycket tid av mig om han inte själv också var delaktig och tyckte att det var kul. Hihi :)Ska titta in på dina bloggar! :)
    Jag försökte svara på din blogg men kunde inte pga välja konto och så, vad ska jag göra där? Sen när jag valde nåt bara så fick jag logga in någonstans? kanske är jag väldigt trög men jag kunde inte skriva! Hur gör jag? =)
  • asfalt­sblomm­an
    Äldre 4 Feb 20:35
    #22

    Jag gillar weddingannouncer.com. Har sett att flera har problem med den, men jag har alltid lyckets, och jag är inget datageni. Tycker den funkar utmärkt

    aldringerlam.weddingannouncer.com/

  • MochA
    Äldre 9 Feb 16:46
    #23

    Nu har vi köpt vår egen plats på nätet, nästa vecka ska vi flytta från maxiander.blogspot.com/

    Har ni några råd och tips? Håller på att designa för fullt, då kommer vi ha ännu bredare möjligheter att få det precis som man vill!

    Kom gärna med förslag :)

    maxiander.blogspot.com/

  • Maxian­der
    Äldre 23 Feb 01:29
    #24

    Vi har flyttat

    www.maxiander.se/

    Vad tycker ni?

  • Chris2­4
    Äldre 23 Feb 12:29
    #25
    Maxiander skrev 2010-02-23 01:29:38 följande:
    Vi har flyttatwww.maxiander.se/Vad tycker ni?
    Verkligen superfin, den har ni jobbat länge med va? Jätte snygg tycker jag iaf, modern men lekfull =)
  • Maxian­der
    Äldre 23 Feb 13:03
    #26
    Chris24 skrev 2010-02-23 12:29:07 följande:
    Verkligen superfin, den har ni jobbat länge med va? Jätte snygg tycker jag iaf, modern men lekfull =)
    Tack :)

    Vi har gjort hela sidan från grunden, ingen färdig mall eller nått. Men var jättekul att skapa den tillsammans som ett litet gemensamt projekt :)
  • tero
    Äldre 23 Feb 14:59
    #27

    Vi har gjort en ganska enkel websida www.tereseochrobert.se

    Kommentera den gärna

  • Bella8­3
    Äldre 23 Feb 17:10
    #28

    Tero
    Fin och enkel att förstå!

  • Bella8­3
    Äldre 23 Feb 17:10
    #29
  • CarroV­e
    Äldre 13 Mar 00:36
    #30

    Vi använder en gratis svensk sida som också har en funktion för att skapa en bröllopslista med allt från Resia presentkort och upplevelser (spa weekends osv) till Iittala porslin och kaffebryggare!

    www.varbrollopslista.se

    Just bröllopslistan hjälpte oss mycket i planeringen!

    /Carro

  • Annapa­nna larsso­n
    Äldre 13 Mar 09:43
    #31

    Jag har gjort vår på weebly. adress www.annaochdaniel.weebly.com om nån vill kolla. Kan verkligen rekommendera weebly. Superlätt att använda! Ni kommer att se att vi inte har gästbok på vår hemsida, ett medvedet val - tror att man kan få gästbok även på weebly om det är viktigt för er! Lycka till!

  • Carro WH
    Äldre 13 Mar 17:13
    #32

    Min BM har gjort vår hemsida. Vi har inte så mycket på den men jag tycker den är väldigt fin. Men säg gärna vad ni tycker :)

    www.carolinaochoscar.se

  • Ulrika­oMagnu­s
    Äldre 19 Mar 08:35
    #33

    Här är våran=) Kommentera gärna.

    www.ewedding.com/sites/ulrikaomagnus/

  • Millan­ita
    Äldre 19 Mar 13:46
    #34

    Här är våran också, officiell idag då vi skickade ut inbjudningarna igår

    andreascamilla.weebly.com/

    Vad tycker ni?

  • Jennyg­g
    Äldre 7 Apr 14:03
    #35

    Här är våran Bröllopshemsida som blev mer eller mindre klar idag
    JennyTomas.projectwedding.com

    Följ gärna min bröllopsblogg
    missjennii.blogg.se

    vad tycker ni?

  • Maxian­der
    Äldre 7 Apr 16:17
    #36

    Carro WH skrev 2010-03-13 17:13:26 följande:


    Min BM har gjort vår hemsida. Vi har inte så mycket på den men jag tycker den är väldigt fin. Men säg gärna vad ni tycker :)www.carolinaochoscar.se
    Vad fint!
    Vi skulle kanske också ta och skaffa en sida bara för info om bröllopet som komplement till bloggen... Humm får se, men bloggen tar tillräckligt med tid framför datorn som det är just nu så gästerna får kanske nöja sig med inbjudningskorten. Duktig kille har du i alla fall! Det är min kärlek som programmerat våran blogg också, men jag har varit med och bestämt :) Känn som du haft ett finger med i spelet med allt rosa också :)

    www.maxiander.se/
  • Aetern­um
    Äldre 21 Apr 13:24
    #37

    Har nu varit in & kikat på alla era andras sidor under bygget av vår hemsida, så det är väl inte mer än rätt att jag lägger ut vår här oxå =)

    Hoppas jag inte snott alltför mycket från någon av er andra! (Har lånat en del från ABC listorna tex...)

    www.marcusochsandra.se

Svar på tråden Vem har en snygg hemsida?