Är detta rättvist?????
Jag har skrivit här förr mycket och anser detta en bra sajt att få svar på sina frågor och idag har jag 2 trådar inne som jag gärna vill ha svar på.Nu till detta jag är 45 år och min sambo likadant.Han jobbar varje dag mellan 7-16 och jag är alltid hemma.Vi har 2 hundar som är mina för jag har kennel ochs en har jag en häst.han spelar golf på vår och sommar både efter jobb och helger och kommer hem vid 20 sen tennis ibland och bandy och nu skall han vara domare i pojklag.Sen när jag ifrågarsätter detta så säger han att jag skall ej lägga mig i för han bestämmer själv och han gör som han vill,jag har inget att säga till ifrån men när jag vill något då kan han kommentera det hela tiden.Sen ville jag gå ut med gåstavar nu och då sa han att det var bätttre att gå ut med hundar men det gör jag med och jag vill gå med gå stavar och han styr där anser jag.Så varför skall han få styra mitt liv men jag skall ej få säga något om hans.fd alkholist som jag skrev innan men nykter nu sen 6 mån.Spelar poker hela kvällar så vi göt inget ihopa ellers er tv ihopa.
Han ville till och med sälja häst och hundar men där satte jag stopp för det är mina djur.Så är detta ärrvist eller ej??han tror han är kung här hemma