• Bluebride

hjälp !!!!!

Min dotter kommer inte kunna gå på vår bröllopsdag och vill nu ha tips hur vi ska göra hur hon ska få komma ner på altargången. Hennes kusin kommer även bara näbb. Hade funderat på att ha en skrinda som man dekorerar och fixar så hon kan sitta bra, men jag kan inte hitta någon som klarar vår budget och ingen vi känner har någon heller. Några andra tips hur man kan fixa det???? Gifter mig i maj

• Svar på tråden hjälp !!!!!
  • Cessan78

Vet du vad..sätt ut en annons på blocket om att du vill hyra en skrinda just helgen då du gifter dit :D Alternativt att du erbjuder tjänster tillbaka..tex. att du grejjar en romantisk middag för dom som lånar ut den.. hade jag haft en skrinda hade jag def. nappat på det :D När det vankas bröllop är allting tillåtet ;)

• Bluebride

jag har försökt med det, men ingen nappar

Finns det några andra alternativ?

• Cessan78

Men det finns väl en hemsida speciellt för de som vill byta tjänster inför bröllop? Har du försökt där inne? Där är dom nog mer hjälpsamma än på blocket. Annars så har jag inte så många idéer, har ju lite samma problem jag..dottern kommer ju inte hinna gå..och om hon hinner lära sig så är det ju bara några stapplande steg.

• Bluebride

tycker inte den hemsidan gav mig någon hjälp förrut, alla är ju i sthlm

• Bluebride

Tack, hittade en utanför Uppsala får se om de svarar.

• JBB

Ett tips är att fråga förskolor i närheten, dom har säkert skrindor och kan tänka sig att låna ut en av dom över en helg.

• Bluebride

Jag vet inte om de har några, men vi kan ju försöka med det

• KatjaB

om du har en tärna kanske tärnan kan bära er dotter annars? Om du inte hittar en skrinda till rätt pris

• Bluebride

Ja, det har jag. Vi får väl se, får se om Uppsala svarar

Svar på tråden hjälp !!!!!