• Pinkchic

Frisör Flen/E-tuna/Malmköping/Nyköping

Har nån nå förslag på en bra frisör i trakten?? Som inte kostar skojrtan för att göra Bruduppsättning??

Gifter mig i Sparreholm men kommer från stockholm så det är itne det lättaste att hitta när man inte alls har koll på trakterna!!

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Frisör Flen/E-tuna/Malmköping/Nyköping
  • Miss Moneypenny

Gifte mig också i Sparreholm, på Rockelstad. Gjorde hår, smink och naglar på Hud och Hårkompaniet i Katrineholm och var jättenöjd! Superduktiga!

• pettan

jag har nyligen bokat på my lord & my lady i Eskilstuna! Tyckte de verkade trevliga och ha ganska bra pris! (ska ha en ganska enkel uppsättning)

• Pinkchic

Missmoneypenny:mJag ska oxå gifta mig på Rocklstad =)Vad fick du ge för uppsättningen på hårkompaniet?? Tackar så mkt för tipsen!!

Pettan: Vad betalar du för din uppsättning??

• Bluebride

Ett tips är att kolla lite i Gnesta, det är inte så jättelångt från sprarreholm ändå, om man jämnför med eskilstuna och Katrineholm.

• Bluebride

Flen har 4 frisörer och det finns 1 i malmköping, hon i malmköping vet jag ska göra bröllopsfrisyrer.

• pettan
    Pinkchic skrev 2010-01-15 16:50:16 följande:
    Missmoneypenny:mJag ska oxå gifta mig på Rocklstad =)Vad fick du ge för uppsättningen på hårkompaniet?? Tackar så mkt för tipsen!! Pettan: Vad betalar du för din uppsättning??
    Jag kommer betala ca 1000kr för en uppsättning som de tror tar ca 1 timme!
  • Miss Moneypenny

Jag hade ett bröllopspaket och de gjorde både hår, smink och naglar och så fick jag lunch och champagne, choklad och frukt och sånt. Jättemysigt. Betalade 3500 kr nånting (inkl. hyra av rätt mycket löshår) och jag var där i ungefär 4 timmar.

Pinkchic skrev 2010-01-15 16:50:16 följande:
    Missmoneypenny:mJag ska oxå gifta mig på Rocklstad =)Vad fick du ge för uppsättningen på hårkompaniet?? Tackar så mkt för tipsen!! Pettan: Vad betalar du för din uppsättning??
Svar på tråden Frisör Flen/E-tuna/Malmköping/Nyköping