• iregnet2010

Tips för ett DYRARE bröllop

Vi känner alla till och läser om och om igen om hur man gör sitt bröllop billigare.

I rättvisans namn tycker jag därför att det vore bra med en tråd om hur man gör sig bröllop dyrare. Det måste ju finnas några bra sätt för oss som vill lägga så mkt pengar som möjligt ??

Kom igen nu tjej ge mig förslag!

Jag kan börja:
    -Sminka dig hos MIKAS, kosta 5000 om du gör det i stockholm och vill du ha konsultation innan kostar det ytterligare tusen.
    -Köp dina inbjudningar hos TWINK, ett förslag jag fick kostade 75 kr st..mm.. det är gästerna värda!

• Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop
  • Sebastiána

Levande svanar i trädgården (som i filmen "Brudens far" med Steve Martin).

• Svanboet

Lasse Hallström ska regisera bröllopsfilmen... för det är väl en sån vi håller på att konstruera

• annaochmias

Hahahahaha! Levande svanar i trädgården var ju klockrent! Älskar den filmen...

Vi kan säkert hitta något härligt ställe för bröllopsresan här:

most-expensive.net/resort-world

• Andreas flicka

Världens roligaste exempel på extravagant bröllop är ett avsnitt i Friends. Rachel har blivit gravid och hon och Ross är på en tillställning hos någon av deras föräldrar, de låtsas att de har gift sig på Hawaii. Rachels berättelse om bröllopet blir bara mer och mer spektakulär och tillslut hittar hon på att ringen placerades på hennes finger av vita duvor...

• miaik

Istället för ris skulle man kunna kasta bladguld och små diamanter.

• KatjaB

hahaha

Andreas flicka skrev 2010-01-15 16:02:52 följande:

Världens roligaste exempel på extravagant bröllop är ett avsnitt i Friends. Rachel har blivit gravid och hon och Ross är på en tillställning hos någon av deras föräldrar, de låtsas att de har gift sig på Hawaii. Rachels berättelse om bröllopet blir bara mer och mer spektakulär och tillslut hittar hon på att ringen placerades på hennes finger av vita duvor...
  • happytoaster

Man skulle kunna bygga en exakt kopia av Versailles för vigseln och efterföjande fest.

• MrsVegas

Fri champagne- & ostronbar.

Köp två designerklänningar, en till vigseln och en till festen. Äsch, slå till på tre när du ändå håller på.

Bjud in alla dina och din respektives facebookvänner.

Hala upp nästan 180 000 kr och spendera bröllopsnatten här: www.forbes.com/2002/03/07/0307feat_2.html

Loubutins på fossingarna, dessa kanske? www.saksfifthavenue.com/main/ProductDetail.jsp%3C%3Eprd_id=845524446244071&FOLDER%3C%3Efolder_id=282574492716153&ASSORTMENT%3C%3East_id=1408474395222441&bmUID=1263575746937&ev19=1:19

• MrsVegas

Oj, det blev viss Jimmy jag länkade till :) Men ni förstår principen :D

• KatjaB

byt klänning för varje "akt"
    hyr in hästskjuts till alla gäster från kyrka till fest
    bjud endast på det dyraste i dryckesväg du kan hitta

Svar på tråden Tips för ett DYRARE bröllop