Inlägg från: Lyckliga013bruden |Visa alla inlägg
  • Lyckliga013bruden

    Nu attans är det dags att ta tag i kilona!!

    frukt keso kesella och ett par nötter. De är god snabbmat som funkar som frukost eller lunch....
    Försök att röra på dig så mycket som mjöligt, ta trappor, ta en kvällsprommis med karln, passa på att gör de roliga vintersakerna åka skridskor och skidor.

  • Lyckliga013bruden

    frukt keso kesella och ett par nötter. De är god snabbmat som funkar som frukost eller lunch....
    Försök att röra på dig så mycket som mjöligt, ta trappor, ta en kvällsprommis med karln, passa på att gör de roliga vintersakerna åka skridskor och skidor.

  • Lyckliga013bruden

    beror nog på hur snabbt man klär på sig, jag klär på mig lika snabbt som hon i special k reklamen


    FramtidaFruSandberg skrev 2010-01-14 20:13:14 följande:
    Jag brukar äta havregrynsgröt med frukt i till frukost (säkert jättefel enligt Atkins och sådant, men gott och håller mig fram till lunch). jag sätter på plattan och sedan går jag och klär på mig medan det kokar, brukar bli alldeles lagom.
  • Lyckliga013bruden

    Man ska ta mindre portioner än man tror man vill ha har jag märkt. Man tror man vill ha 3potatisar och 10 köttbullar fast de kan räcka med 1 potatis och 7 köttbullar. Köttbullar är godare än potatis om de är hemgjorda =)
    Jag tar mindre för jag kan alltid ta en portion till men det behövs sällan.
    Inte äta för att det är gott, vid glass och godis sug satsa på dyrare kvalite grejer. Jag äter oftast mindre då.

Svar på tråden Nu attans är det dags att ta tag i kilona!!