• MrsVegas

Vilken bukett passar min klänning?

Min drömklänning finns i mitt galleri. Nu behöver jag bestämma vilken bukett jag ska ha! I länken finns de buketter jag kan välja mellan. Jag har några favoriter men..vad tycker ni? :)

littlechapel.com/flower_shop.php

• Svar på tråden Vilken bukett passar min klänning?
  • Philippine

Varför inte den med the six tied calla-lilies? Superfin klänning, den förtjänar mycket uppmärksamhet och kanske passa det inte så bra med en massa 'konstiga' buketter... Jag skulle välja något rätt enkelt, och långt istället för runt eller så...

Lycka till! :)

• FramtidaFruSandberg

Först och främst: underbar klänning. Jag gillar egentligen inte solroser men den buketten tror jag skulle passa jättefint (beror iof på om ni har ett väldigt klassiskt eller mer bohemiskt tema)

• MrsVegas

Tack! Jag är helt såld på den där klänningen :)

Vi har inget uttalat tema men det kommer bli lyx och flärd Vegas style, fast på ett avslappnat sätt med lite glimten i ögat. Jag tänker i alla fall endera köra klassiskt men enkelt uppsatt hår eller lite mer bohemiskt och lockigt utsläppt.

• Heloise

jag röstar också på garden bouquet eller tropical bouquet.
    Jättefin klänning, lycka till och ha en underbar dag!

• Sonja68

Jättefin klänning!
    Jag tycker Ten rose hand tied, Tropical och Sunflower bouquet skulle vara fina till.

• popcorn o dip

Hej! Jättefin/snygg klänning! Jag tycker att Tropical Bouquet skulle passar riktig bra, dels för att det är stilren och enkel, men ändå inte för enkel i kombination med klänningen så att det skulle bli tråkigt. Det skulle vara jättefin om du hade liknande "bling" i buketten som du har i klänningen för att knyta ihop dem... T.ex. på bandet runt stjälkarna skulle vara fint :)

Nu är man ju nyfiken på vilka dina favoriter var :)

• MrsVegas

Mina favoriter är:

Garden bouquet
    Twenty-Four mini calla lily bouquet
    Daisy cluster hand tied bouquet

Älskar annars orkidéer, men de som finns att välja mellan känns inte som jag riktigt. Av någon anledning tycker jag att kaskadbuketter är uttjatade, och orkidéer känns nästan lite förutsägbart. Konstigt med tanke på att jag aldrig ens vart på ett bröllop haha..

Just nu lutar det åt Daisy cluster, kanske med lila blommor och band? Den är liksom vacker och lite "quirky" i all enkelhet.

• anniebananie

Den med solrosorna passar underbart till din klänning!

• Sonja68

Gerber Daisy var också fin och Twenty four mini calla lily!!!

• Gruset77

Solrosorna hade varit jätte fina till din klänning. En vän till mig gifte sig för ett par år sedan och hon hade solrosor det va riktigt vackert.

Svar på tråden Vilken bukett passar min klänning?