• SkogsNorpan

Present panik!!!!

Min pappa fyller 60 snart & jag hade den perfekta presenten på G till han, men nu får jag vet att jag inte kommer kunna få tag på den. (Flera olika anledningar)

Behöver hjälp på en toppen present till pappa!!! Alla ideer & förslag mottages tacksamt!!!

Min pappa är väl som dom flesta i den åldern, men han älskar att vara i naturen. Han jagar. Han gillar att fiska.

• Svar på tråden Present panik!!!!
  • annaochmias

Jag och sambon gav pappa en tatuering i 60-års-present...

Av min mamma fick han presentkort på en "prova på att styra ett flygplan själv"-upplevelse.

Båda uppskattades ENORMT av pappa, det var typ hans enda två hemliga önskningar som han inte trodde att han skulle få...

• EmMagnus

Upplevelser tror jag är bra till nån i den åldern, vi gav min farsa en ballongtur när han fyllde 50 och det pratar han fortfarande om 5 år senare.

• Bluebride

När min mamma fyllde 60 hade jag gjort ett scrapbookalbum med kort från när hon var bebis tills de nyligen tagna av mig. När min pappa fyllde 60 fick han en sån där skylt man vanligtvis har på barnvagnen, han tyckte det var en jättekul grej

• grisbjörnen

Upplevelser är alltid kul om han gillar det. Har ett förslag: köp en Smartbox, de finns i ett antal olika sätt och prisklasser. Jag fick en när jag fyllde 25. Då kan man välja lite själv vad man vill göra med den. Kolla deras hemsida smartbox.se tror jag det är.

• Zephiennia

www.liveit.se
    Kryllar av upplevelser att välja på. Och vill du låta pappa själv välja så köp ett presentkort.

• Fjälltopp

Min pappa gillar att hobbyspela lite på travet så mamma tog kontakt med en travtränare i närheten. Han fick komma till honom och prova på att vara kusk en dag. Tror att han aldrig varit så glad över någon födelsedagspresent nånsin! ;)

• SkogsNorpan

Flera bra ideer här! Tack!
    Någon mer som har något bra förslag???

• Moi mokulat

Jag måste också hitta en present till min mamma.
    Hon fyller 50 år och gillar att resa, sin husvagn och sitt barnbarn.

Vad ska man köpa.

När min pappa fyllde 50 år köpte vi en videokamera.

• SkogsNorpan

Några fler bra förslag????

• Heloise

När svärmor fyllde 50 så fick hon ett presentkort på en herrgårdsweekend( för två så svarfar kunde haka på) med tillhörande spabehandlingar.

• Moi mokulat

Min mamma ska få ett foto på oss 3 barn.
    Hon har tjatat om de hur länge som helst

• perfektionista

Vilken budget gäller?

• KatjaB

beror ju på vad din pappa gillar, min pappa är ju lite av en våghals.. så han skulle ju älska någon form av vintersport eller balongfärd eller helikoptertur eller bungyjumping. Han älskar allt sånt, jagar o fiskar, gillar musik. Ofta är ju upplevelser som passar personen roligare när de redan har "allt"

• SkogsNorpan

Tacm EmMagnus, det ska jag kolla upp! Riktigt kul grej!!

Budget finns ingen riktigt, beror på vad jag kommer på.....

Kom gärna med fler förslag!!

• HappyE

Kanske hyra en fiskestuga någonstans, tända brasa, laga mat åt honom och låta honom göra något av det han gillar bäst (fiska) tillsammans med er! Då bygger det förstås på att man vill tillbringa ett dygn ihop..

Annars.. typ presentkort på brunch på ett bra ställe, för två.? Min pappa är också friluftsmänniska men han gillar även god mat. Eller Operan? Roligt med nånt man inte gör så ofta.

• dreams can come true

min mamma gav mig i julklapp att hon donerat pengar i mitt namn till världens barn. det känndes härligt att få speciellt när inte alla i världen har det lika bra som jag. alltid en tanke:) sedan finns det askar du kan köpa och ladda på pengar på ett kort eller liknande så kan din pappa själv välja upplevelse i en lista. finns att köpa bland annat på coop.

• dreams can come true

vill bara tillägga att jag inte har nåt jobb för tillfället så kunde inte själv donera pengar så det betydde mycket för mig att mamma gjorde det i mitt namn, har allt jag kan önska nämligen annars KÄRLEK

• okrideè

hej.prova och en upplevelse i form av ett tandemhopp.fick en sådan upplevelse i en present av min kille när jag fyllde 30.

Svar på tråden Present panik!!!!