Present till tärnorna/best man
När ska man ge presenterna till brudtärnorna/marsalken? Jag har tänkt ge mina tärnor halsband och det vore ju roligt om dom kunda använda dom på bröllopet.
När ska man ge presenterna till brudtärnorna/marsalken? Jag har tänkt ge mina tärnor halsband och det vore ju roligt om dom kunda använda dom på bröllopet.
Innan ni går till kyrkan kanske? =)
Dagen innan pa 'rehearsal dinner' ar val ett bra tillfalle!
:)
Jag funderar oxå på om man ska ge något, men inte kommit på något bra...
Har ni några bra tips som inte kostar ALLT för mycket, ska ha 2 st tärnor och 2 marskalkar.
Jag har som sagt tänkt köpa halsband till mina tre tärnor. Det är Efva Attling som har designat det och det ser ut som en blandning mellan ett hjärta och änglavingar. Dom kostar dock en del nästan 900kr, men jag tror en del av summan går till någon välgörenhet också.. Jag har själv ett annat Efva Attling halsband som jag fått i present en gång och jag gillar det jättemycke och får ofta komplimanger för det.
Bestman är dock svårare att hitta på något bra till. Men det kanske min kille får ordna med själv...
Jag ska ge min brudtärna ett halsband i form av ett rosa "diamant"hjärta. Vi har rosa och diamanter i temat så jag tyckte det passa bra. Har fortfarande dock inte kommit på vad vi ska ge marsalken. Vår toastmaster ska nog få fina wiskeyglas.
Min mamma och pappa har hjälp till så otroligt mycket både finansiellt och att det kommer fixa mycket innan så jag har köpt ett par örhängen till mamma och pappa får ett presentkort. Lite tråkigt med presentkort men jag tror han uppskattar det.
Vi kommer sova var för sig natten innan till frukosten kommer min mamma, min tärna och några av mina närmaste tjejkompisar. Jag tänkte ge presenterna då. Min M2B kommer göra likadant.