• Supers­krutt
    Äldre 10 Jan 20:00
    1289 visningar
    2 svar
    2
    1289

    går det inte på något sätt att få bilder i weddingannouncer?????

    Hej,

    Är nu helt tokig och frustrerad som jag läst att flera med mig är efter att ha suttit och försökt att få upp bilder. Går det inte eller? jag har försökt att krympa dem, har rätt format. Jag har t o m varit inne på photobucket.com, men då kan jag bara lägga med länken på weddingannouncer, inte bilden...Jag blir tokig, snälla hjälp mig!! :)

  • Svar på tråden går det inte på något sätt att få bilder i weddingannouncer?????
  • Soon Mrs Mack
    Äldre 11 Jan 00:57
    #1

    hej, jag holl ocksa pa att bli galen med weddingannouncer.. provade allt, men inget funkade. sag natt pa deras hemsida om att dom har problem med att lagga upp bilder.
    Jag fick tips om att anvanda en annan sida. och det har funkat jatte bra, mycket enklare.... weebly.com
    Lycka till!

  • brides­illy
    Äldre 11 Jan 11:25
    #2

    nu kommer jag inte ihåg vilket format bilderna måste vara för att kunna använda dom på weddingannouncer, är det png?

    man går in i paint på datorn och öppnar bilden du vill ha och gör om formatet på bilden. sen sparar du dom omgjorda bilderna i en ny mapp och lägger därefter upp dem på WA. tänk på att bilderna inte får vara för stora heller så du kan behöva göra bilderna mindre i paint också

Svar på tråden går det inte på något sätt att få bilder i weddingannouncer?????