• ALLIMA
    Äldre 8 Jan 13:10
    7423 visningar
    27 svar
    27
    7423

    Luleåbrudar 2011!

    Jag tycker det är dags för en tråd för alla vi Luleåbrudar 2011! Är ju bara 1 år kvar nu! Vi kan väl tipsa varandra om frisörer, smink, kyrkor osv.!
    Vi håller just nu på med att kolla upp vilken festlokal vi ska välja samt vilket datum vi ska vigas på.

  • Svar på tråden Luleåbrudar 2011!
  • LillA
    Äldre 25 Feb 20:08
    #11

    Hoppas vi tar oss iväg. Sambon har nu influensa (kan tycker det). Han har lite feber och halsont. Han pluggar till polis. Vad pluggar du? Ska ni flytta tillbaks till Lule sen när du är klar? Vi bor ju här, men har en lägenhet i Umeå, annars blir det så långa veckor att vara borta

  • jennif­aer
    Äldre 26 Feb 07:42
    #12

    Åh nej vi får hålla tummarna att det går över fortObestämd Jag pluggar till dietist och vi vill helst flytta tillbaka till Luleå  sen eftersom vi har bådas familjer där men sambon vill nog också plugga något så lär bli kvar här ett tag. Vad skönt att kunna ha en lägenhet här (i Umeå) också! Extra bra när det är bröllopsmässa på GFlört

  • LillA
    Äldre 26 Feb 13:23
    #13

    Ser inte ut som att vi tar oss iväg, f-n ... Jag som längtade efter tips och inspiration!! ... Kul med dietist, hur ser arbetsmarknaden ut? ... Han får väl plugga nåt här i lule då eller pendla som vi gjort, det funkar det också så länge man själv är föräldraledig ... Ska ni på mässan så kan du väl skriva ett lååångt inlägg om allt du såg

  • jennif­aer
    Äldre 26 Feb 13:41
    #14