Inlägg från: Sofia Oktoberbruden |Visa alla inlägg
  • Sofia Oktoberbruden

Hobbyfotograf alt lågt pris i GBG? Hjälp!

Jag söker med ljus och lykta efter en hobbyfotograf i Göteborgsområdet. Vi har en väldigt begränsad budget men skulle ändå vilja ha lite fina bilder från bröllopet.

Är det någon som har några tips? Hittar väldigt lite när jag söker runt här på Bröllopstorget?

• Svar på tråden Hobbyfotograf alt lågt pris i GBG? Hjälp!
  • Sofia Oktoberbruden

Vad bra det löste sig för er. Tyvärr tror jag inte att det är riktigt lika lätt här i GBG... Jag har kanske orimliga idéer när jag vil ha fina bilder nästan gratis? Skam den som ger sig...

• Sofia Oktoberbruden
    Morfrumatte skrev 2010-01-07 20:44:31 följande:
    Vad har ni för budget gällande detta?
    Vi vill ha det så billigt som det bara går. Vi hade eg tänkt välja bort bröllopsfoton helt, men det känns tråkigt. Risken finns att vi (iaf jag) ångrar oss.
  • Sofia Oktoberbruden

Nu har jag kollat runt lite till. Heldag verkar inte ens gå att tänka på. Hu så dyrt!

• Sofia Oktoberbruden

Jag vill gärna se något man gjort innan - Riktigt så mycket vågar jag inte chansa. Men vår fotobudget sträcker sig inte längre än ett par tusen, på sin höjd.

• Sofia Oktoberbruden

Jag menade detta som en kommentar till EllaBellaG ovan, inte till dig Bluebride ;)

• Sofia Oktoberbruden

Länken fungerar inte.

• Sofia Oktoberbruden

Tack för tips!

Vi fortsätter att leta. Någonstans måste det väl finnas någon duktig hobbyfotograf som fotograferar billigt eller för erfarenheten? Vi har ju tid på oss att leta vidare, det är ju ett tag till oktober

Men alla tips mottas såklart med tacksamhet även fortsättningsvis!

• Sofia Oktoberbruden
    Bubo skrev 2010-01-08 13:08:36 följande:
    Varför inte ta bilderna själva ? Håll en digitalkamera en bit från er och det kan bli helt underbara bilder, om ni har riktigt tur. Det är ju ändå inte så viktiga bilder, eller ?
    Att fota själva är inte att tänka på. Helst inte vänner heller. Tänk om bilderna blir skit? DÅ kunde vi lika gärna vart utan, käns det som.
  • Sofia Oktoberbruden

Bra tips! Men är det ingen som har egen erfarenhet av någon hobbyfotograf? Eller som känner någon? Känns mer pålitligt än mitt egna letande...

Svar på tråden Hobbyfotograf alt lågt pris i GBG? Hjälp!