• Soon Mrs Mack
    Äldre 6 Jan 17:16
    1631 visningar
    3 svar
    3
    1631

    Weddingannouncer... inlagg av bilder???

    Jag blir galen.... forsoker lagga in bilder pa wedding announcer.. men hur jag an forsoker sa funkar det ej.. nan som kan ge nagra tips???

  • Svar på tråden Weddingannouncer... inlagg av bilder???
  • scimmi­etta
    Äldre 6 Jan 17:41
    #1

    Hade precis samma problem!! Höll på att bli galen...
    Ladda upp dina foton på photobucket.com och sen kan du kopiera länken därifrån och lägga upp den på weddingannouncer. Det är lite meckigt och du får nog försöka några gånger innan du får igång det men det blir så mycket roligare med bilder!
    Lycka till!

  • Annapa­nna larsso­n
    Äldre 6 Jan 17:44
    #2

    Jag hade också samma problem, misslyckades totalt så har gått över till weebly.com istället. Jätteenkelt att lägga upp bilder och finns massa mallar man kan använda. Är mer nöjd med resultatet av min weeblysida hittills än vad jag var med weddingannouncer. Bara ett tips dock, känns ju inte så kul att ha lagt ned massa tid förgäves för att börja på nytt...

    Har även sett trådar att folk haft problem med Weebly men än så länge har det gått bra för mig.

    Lycka till!

  • Soon Mrs Mack
    Äldre 7 Jan 01:38
    #3

    Jag gav upp och har nu borjat pa en weebly sida... det finns mycket mer att valja mellan, kanon! sa tack for tipset!

    Sag foresten pa weddingannouncer att det stod natt om att dom haft problem med bilder och personen som fixar sidan ar inte dar fortillfallet... sa var nog tur att jag borjade om.

Svar på tråden Weddingannouncer... inlagg av bilder???