• Sandri­s74
    Äldre 30 Dec 12:48
    4992 visningar
    28 svar
    28
    4992

    Fantastisk Hemsida, rekomendera

    Hejsan,

    Jag och min Man :) Gifte oss i början av december och vi letade länge efter en bra tjänst att göra vår bröllopshemsida. Vi testade massor men hittade till slut en kille i Stockholm som gör fantastiska hemsidor.

    Problemet med alla tjänster som finns därute är ju oftast att alla ser lika ut eller har massa begränsningar.

    Nu fick vi en egen unik hemsida med fantastisk design som vi själva kunde välja och att vi sedan efter ett tag ville ändra så att hemsidan skulle vara privat var heller inga problem. (för att besöka sidan är du tvungen att ha ett lösenord som endast delades ut till familj och vänner)

    Jag kan starkt rekomendera den här killen. Det var inte gratis men inte dyrt heller.

    www.rickardfourt.com
    han har en kategori under webdesign för bröllop.

    lycka till.

    kram
    Sandra o Johan

  • Svar på tråden Fantastisk Hemsida, rekomendera
  • KatjaB
    Äldre 30 Dec 14:17
    #11

    men av ren nyfikenhet, kan man få se er hemsida? och vad kostade det er?

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 30 Dec 18:35
    #12

    Underlig regel egentligen. Eftersom många startar sånna trådar. Speciellt trådar där de varnar för företag.

    Man borde se skillnad på att dela med sig av en upplevelse av ett företag eller göra reklam


    Popcorn skrev 2009-12-30 13:54:20 följande:
    Därför att man enligt reklampolicyn inte får starta en tråd enbart för att rekommendera någon.
  • timonb­2
    Äldre 30 Dec 21:31
    #13

    jo men hallå-- att varna för företag är väl ändå inte reklam???!!!
    Ang. reklampolicyn kan ni läsa reglerna här:: www.brollopstorget.se/Information/reklampolicy.php


    JustMeAndMyLove skrev 2009-12-30 18:35:19 följande:
    Underlig regel egentligen. Eftersom många startar sånna trådar. Speciellt trådar där de varnar för företag.Man borde se skillnad på att dela med sig av en upplevelse av ett företag eller göra reklam
  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 30 Dec 22:35
    #14

    Jo jag har läst dem själv, nej det är inte reklam men det måste få vara tillåtet att båda rekommendera och varna för företag


    timonb2 skrev 2009-12-30 21:31:52 följande:
    jo men hallå-- att varna för företag är väl ändå inte reklam???!!!Ang. reklampolicyn kan ni läsa reglerna här:: www.brollopstorget.se/Information/reklampolic...
  • timonb­2
    Äldre 31 Dec 12:45
    #15

    som jag fattar reglerna så är det helt tilllåtet att rekommendera och varna- så länge inte motivet är att göra reklam ( gå med vinst själv) för sig själv/sitt företag.....
    Dvs man bör inte starta en tråd med avsikt för att gå med vinst själv...

  • KatjaB
    Äldre 31 Dec 13:31
    #16

    Vart försvann ts, var nyfiken på hur deras sida såg ut.. vad bra tips det där blev då

  • Anania­s
    Äldre 31 Dec 13:39
    #17

    vi har gjort en gratis på webnode.com...kanske inte asflaschi men den fyller sin funktion, att informera om det ja tycker är tråkigt att skicka med inbjudan=)

  • Linaaa
    Äldre 4 Jan 20:41
    #18

    Katja, kan du hjälpa mig med hur man lägger upp bilder på weddingannouncer? Jag har startat en tråd där jag frågar precis. Får inte till det....

  • Chris2­4
    Äldre 5 Jan 22:58
    #19

    Men sluta nu, jag tror inte hennes mening var nåt illa alls eller ha smygit in med reklam eller nåt annat, det var hennes åsikt och hon vill dela med sig av den. Hade den nu varit förbjuden, själva tråden, hade nog dem på BT stängt av den nu och varnat henne så låt henne va. Allt behöver ju inte ha en baktanke herregud!

    Sen är det en smaksak, hur man vill ha ens hemsida, vill man betala så varsegod, vill man inte så vill man inte det heller, hon rekommendera oss att titta bara helt enkelt, inget mer, sluta läsa in i det då också.

    Men jag är också nyfiken, kan vi inte få se er hemsida?

    Vi har också en, enkel men i våra färgen och den mest nödvändiga info som finns, tom. slängt in musik hahaha, kolla gärna!

    www.mywedding.com/josefandchristelswedding.com/

  • Chris2­4
    Äldre 5 Jan 23:00
    #20
  • KatjaB
    Äldre 5 Jan 23:14
    #21

    vad fin den var!
    kul att se andras


    Chris24 skrev 2010-01-05 23:00:22 följande:
    www.mywedding.com/josefandchristelswedding/skulle det va..
  • Chris2­4
    Äldre 6 Jan 20:14
    #22
    KatjaB skrev 2010-01-05 23:14:00 följande:
    vad fin den var! kul att se andras
    Åh, tack!
    Har ni någon? Jag såg din blogg lite, den är fylld med giftemåls planering fint!

    Ps, är det sant ni hade -29 inatt?
  • KatjaB
    Äldre 6 Jan 22:04
    #23

    japp, kallt som satan
    vi har faktiskt fått frost på insidan av fönstren.. måste ringa hyresvärden och säga åt dem att de måste täta fönstren eller nåt.

    vi har två provsidor än så länge, ska kolla lite mer på projektwedding också, sen får det bli nån av dem.

    www.mywedding.com/simonkatja/

    simon-katja.weddingannouncer.com/

    gillar mywedding bättre, men kanske ska byta ut designen till en annan. Projektwedding ska ha snyggare fotoalbum hörde jag så jag ska bara kolla på dem ockås


    Chris24 skrev 2010-01-06 20:14:17 följande:
    Åh, tack! Har ni någon? Jag såg din blogg lite, den är fylld med giftemåls planering fint!Ps, är det sant ni hade -29 inatt?
  • Chris2­4
    Äldre 7 Jan 08:19
    #24
    KatjaB skrev 2010-01-06 22:04:18 följande:
    japp, kallt som satan vi har faktiskt fått frost på insidan av fönstren.. måste ringa hyresvärden och säga åt dem att de måste täta fönstren eller nåt. vi har två provsidor än så länge, ska kolla lite mer på projektwedding också, sen får det bli nån av dem. www.mywedding.com/simonkatja/simon-katja.weddingannouncer.com/gillar mywedding bättre, men kanske ska byta ut designen till en annan. Projektwedding ska ha snyggare fotoalbum hörde jag så jag ska bara kolla på dem ockås
    Alltså den första var ju assnygg hörru! verkligen ur läcker med färgerna och lite "lekfull" men väldigt snygg konstrurerad?
    Jag gilla den! Som du hör och dem färgerna älskar ju jag själv så kanske "extra" mycket därför också, haha.

    Den andra var OK men jag gilla den första mer, jag pröva också den andra men tyckte den var lite för tråkig, lite för rak om du förstår? Raka färger och sådär.
  • KatjaB
    Äldre 7 Jan 10:44
    #25

    tack jag gillade också att den var lite lekfull med prickarna och då passade ju den låten så bra.
    Den andra är väl mer klassisk men inte heller lika kul och snygg.


    Chris24 skrev 2010-01-07 08:19:02 följande:
    Alltså den första var ju assnygg hörru! verkligen ur läcker med färgerna och lite "lekfull" men väldigt snygg konstrurerad?Jag gilla den! Som du hör och dem färgerna älskar ju jag själv så kanske "extra" mycket därför också, haha.Den andra var OK men jag gilla den första mer, jag pröva också den andra men tyckte den var lite för tråkig, lite för rak om du förstår? Raka färger och sådär.
  • Chris2­4
    Äldre 7 Jan 11:36
    #26
    KatjaB skrev 2010-01-07 10:44:30 följande:
    tack jag gillade också att den var lite lekfull med prickarna och då passade ju den låten så bra. Den andra är väl mer klassisk men inte heller lika kul och snygg.
    Du gav mig precis en idé om vad som fattades på vår hemsida, kanon! tack
    Ska lägga in om mina tärnor också och marskalkarna.. hade jag glömt bort!
  • MochA
    Äldre 9 Feb 16:51
    #27

    Tycker att det funkar bra med vanlig blogg :)

    maxiander.blogspot.com/

  • Maxian­der
    Äldre 23 Feb 01:30
    #28

    Vår hemsida är www.maxiander.se/

Svar på tråden Fantastisk Hemsida, rekomendera