• Mamsellen på smällen

Var hittar jag vit päls/cape billigt på internet? Snabba svar! Gifter mig snart!

Hej!

Har köpt en vit päls på blocket, men ser nu att den inte alls passar ihop med klänningen, plus att jag ser ut som sjlvaste tomtefar i den...

Behöver köpa en ny, snabbt. Gifter mig om två veckor (9 januari)

Om någon av er har någon liggandes hemma, är jag också väldigt intresserad. Storlek 44-48 eller L-XL
    Pris: under tusenlappen.

• Svar på tråden Var hittar jag vit päls/cape billigt på internet? Snabba svar! Gifter mig snart!
  • aikidoaasa

Är det inte risk att det blir samma sak igen om du beställer över internet utan att ha sett den först...?

• Mamsellen på smällen

Någon som vet en bra sida som jag frågade efter?

• Blivandefrueriksson

kan du inte lägga up bild på den du har som du är missnöjd med? så det är lite lättare att veta vad du INTE vill ha.

• Bröllopstårtan

Hej!

bridaloutlet.se
    har men det är mer som en kavaj- aktig cape.

www.sweeties.se/shop/category.php
    Lite dyra men fina..

Kolla även på second hand affärer, där kan man hitta mycket!

Läste även i brudtidning om en tjej som hade köpt en vacker vintercape på ÖB till sitt vinterbröllop, de har ju lite blandade artiklar.

Kolla även på köp och sälj här på BT.

Lycka till!

• Mamsellen på smällen

Tack! Sådana sidor jag är ute efter. Någon mer som har några bra shoppingsidor på lager?

• Blivandefrueriksson

sweeties har rea på sina capar just nu om du söker via blocket. De tar 1495 har jag för mig..

• pingst2010

Kolla här på bt köp o sälj någon som säljer en cape för 400 Kr. jättefin

Svar på tråden Var hittar jag vit päls/cape billigt på internet? Snabba svar! Gifter mig snart!