Inlägg från: Sörön10 |Visa alla inlägg
  • Sörön10

7/8 2010?

Vi ska också gifta oss då!! =) Var och provade klänningar i dag!

• Sörön10

Tack! =)

Jodå.. det fanns några fina! Men ingen så fin som de jag sett på nätet! Nu vet jag iaf att jag passar i modellen! Ska bara försöka leta upp just den klänningen också för att få se den IRL innan jag bestämmer mig! =)

Har du hittat någon?

• Sörön10

Å vad spännande! =)

Ja, jag har nog tänkt mig en kinaklänning.. Så jag kan designa lite själv också! Skulle inte ha råd med vad jag vill ha annars, misstänker jag.. =(

• Sörön10

Hej!

Längesen nån skrev nu! Hur går det för er?? Är ni klara med alla förberedelser??? :S :S

• Sörön10

Vi kommer också gifta oss utomhus! (peppar,peppar). Kommer åka båt med alla gäster ut till en ö och ha vigseln där så vi är grymt beroende av vädret! (varför gör man det inte lätt för sig??) Hoppas vädret är bra där i augusti.. Har bokat en kyrka också, utifall! Hoppas på en bra väderprognos i slutet av juli så man kan satsa allt på det ena alternativet!

Ska beställa klänning vilken dag som helst! =)

Emmz skrev 2010-02-04 09:31:47 följande:
    Det enda vi har färdigt är en bokad festlokal. Ska gifta oss utomhus så ingen kyrka för oss. Nästa steg är att hitta en vigselförrättare och skicka ut inbjudningar (eftersom vi vill bjuda många långväga gäster) och vi hoppas få iväg dem nu under februari. Jag är grafisk formgivare så jag kommer att göra dem själv. Resten är jag inte så stressad över, jag jobbar bäst med eld i baken ändå. Har hittat en ev. ring och kollat på olika alternativ till klänning (ska inte ha någon traditionell brudklänning) och fästmannen har också börjat fundera på klädsel. Längre än så är vi inte och jag känner mig inte bekymrad över det.
Svar på tråden 7/8 2010?