• Emmz

7/8 2010?

Vi ska!! Vi ska!!

• Emmz

Vi har bokat festlokalen. Det är så långt vi har kommit rent praktiskt. Vi ska gifta oss utomhus, vid ett raukfält på östra Gotland och ha festen i en bygdegård som ligger precis vid havet. Planerar att skicka ut inbjudningar i januari, eftersom vi kommer att bjuda många långväga gäster. Det är så långt vi har kommit, men det är ju ett tag kvar så vi ska nog hinna allt ;)

• Emmz

Det enda vi har färdigt är en bokad festlokal. Ska gifta oss utomhus så ingen kyrka för oss. Nästa steg är att hitta en vigselförrättare och skicka ut inbjudningar (eftersom vi vill bjuda många långväga gäster) och vi hoppas få iväg dem nu under februari. Jag är grafisk formgivare så jag kommer att göra dem själv. Resten är jag inte så stressad över, jag jobbar bäst med eld i baken ändå.

Har hittat en ev. ring och kollat på olika alternativ till klänning (ska inte ha någon traditionell brudklänning) och fästmannen har också börjat fundera på klädsel. Längre än så är vi inte och jag känner mig inte bekymrad över det.

• Emmz

Ja verkligen peppar peppar :) Jag tycker inte att de gör något ifall det är mulet men det får gärna inte regna.
    Låter fantastiskt med båt och ö!

Sörön10 skrev 2010-02-04 09:52:45 följande:
    Vi kommer också gifta oss utomhus! (peppar,peppar).
Svar på tråden 7/8 2010?