Inlägg från: Superstarfia |Visa alla inlägg
  • Superstarfia

7/8 2010?

Är det nån mer än jag och min m2b som ska gifta oss då?

• Svar på tråden 7/8 2010?
  • Superstarfia

Va kul!

vart ska ni gifte er nånstans?

• Superstarfia
    VanessaB skrev 2009-12-18 16:23:41 följande:
    Vi bor i stockholms området så det blir i brännkyrka kyrka. Vart bor ni?
    Vi bor utanför stokcholm, i Bålsta.. Ska gifta oss i BMs hemstad, eller ja utanför Timrå..

Ja vi har kommit en bit på väg, å ändå tycker de vi pratar med att vi är sent ute.. jag blir galen på denna planeringshysteri!!
  • Superstarfia
    nikitakatt skrev 2009-12-18 17:31:24 följande:
    Vi också =) Vi gifter oss på Ekerö i stockholm!
    Åhhh.. vart på ekerö.. vi hade siktet inställt på Lovö kyrka först.. men sen vart det norrland.. :)
  • Superstarfia

Vi har fixat rätt mycke.. men har ändå massa saker kvar...

Ska kolla med cateringfirmor under julledigheten då vi åker upp till svärisarna.. sen ska BM kläder fixas.. ringar ska beställas.. psalmer och solister ska fixas...

• Superstarfia

Vi hade problemet med att hitta en lokal då de visar sig att hela sverige verkar vilja gifta sig det datumet... men de löste sig tillslut.. :)

• Superstarfia

Idag var vi och kikade på vigselringar...

Min BM vill ha en ring med några stenar i och det ska han självklart få.. det idiotiska är att den ringen han vill ha inte tillverkas i hans storlek 20,75 utan bara till 20.. och säljaren vägrade höra med guldsmeden om han kundre göra den större...

Jag hittade en jättefin från Schaling för Hallbergs som jag nog kommer beställa.. vi har just nu 30% rabatt på hallbergs så de blir nog att beställa den där då jag kommer få 3500kr i rabatt på den.. :)

• Superstarfia
    mafm skrev 2009-12-20 21:21:16 följande:
    Vi ska oxå gifta oss då.Superagstarfia undrar lite över rabatten på Hallbergs är det något lokalt i en butik eller har du hittat en kupong i någon tidning? Har också hittat min ring på Hallbergs och 30% skulle inte sitta helt fel.
    Det är en rabatt sambon fick när han fyllde år för att han är med i deras klubb tydligen.. :)å på 11.000 blir det faktiskt lite pengar.. :)
  • Superstarfia

Idag ska vi skicka ut våra kort, dem ligger uppe i galleriet för de som är intresserade.. :)

• Superstarfia

Tack!!

haha ja tiden bara rusar.. tyckte det var igår som min sambo friade, fast de var ju 6 månader sen!!

• Superstarfia
    missj20 skrev 2010-02-04 20:57:33 följande:
    Hej!!Jag hoppar oxå in i tråden :) ska oxå gifta mig den 7/8 :) Men vi letar fortfarande lokal och kyrka. Lokalen vi bokat först har gått i konkurs så det är bara på det igen :(Superstarfia:Jättefina inbjudningskort, var hitta du dem eller har du gjort dem själv???
    Jag har gjort dom själv, dubbla A6 kort köpta på bokhandeln, Indesign snobb från sambons jobb (han är journalist) och sen stämpel och embossing på framsidan..
Svar på tråden 7/8 2010?