• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • källerudd

Samma för oss...Färgerna för bland det första vi bestämde. Däremot har jag inte funderat så mycket på hur man ska göra med dukning. Men inbjudningar (bara några enstaka kvar) och skal till fästhäfte är ju klart (nu ska de bara göras oxå).

• Kärleken9

källerudd: Oj va duktig du varit som gjort inbjudningarna redan. Jag har gjort mallen men ska sätta igång och göra alla snart, hänger liksom över mig känner jag. Men eftersom vi har småbarn så är det svårt, men nu har vi gjort iordning ett skrivbort i källaren där jag kan ha alla saker framme och gå ner då jag har tid. Tänkte skicka ut dem i februari, tankar finns runt alla hjärtans dag... När ska ni alla skicka ut era? Min sida av släkt och vänner kommer att måsta resa så långt så därför vill vi vara ute i god tid.

• källerudd
    Kärleken9 skrev 2010-01-02 12:50:19 följande:
    källerudd: Oj va duktig du varit som gjort inbjudningarna redan. Jag har gjort mallen men ska sätta igång och göra alla snart, hänger liksom över mig känner jag. Men eftersom vi har småbarn så är det svårt, men nu har vi gjort iordning ett skrivbort i källaren där jag kan ha alla saker framme och gå ner då jag har tid. Tänkte skicka ut dem i februari, tankar finns runt alla hjärtans dag... När ska ni alla skicka ut era? Min sida av släkt och vänner kommer att måsta resa så långt så därför vill vi vara ute i god tid.
    Jag har gjort lite i omgångar under hösten..Dels för att jag har ett jobb som ibland innebär väldigt mycket arbete hemma. Så då kan det vara skönt att inte ha allt för mycket kvar. har oxå ett skrivbort där jag sitter och inte behöver plocka undan om jag inte vill...Sen håller ju vi det hemligt så får vi folk måste det röjjas.

Jag hade oxå planer på att skicka till alla hjärtans dag eller vårt datum i februari. Nu är ju både den 14 och 28 söndagar men det lutar nog åt början av februari. Ingen som vet så då vill jag skicka tidigt. och det är ju snart =)
  • CeKe

Är det någon som ska på bröllpsmässan i stockholm i slutet av jan? Såg precis att den var, men är lite osäker på om jag/vi ska åka. Tror inte Kece är så jättesugen. Om inte annat är han allergisk mot vår vackra huvudstad

• Korallbruden

Det är bra kämpat med allas inbjudningskort. Vad duktiga ni är

Färgtema för oss är vitt, blått och rött.

Funderar för fullt på blommor och bukett. Har ni bestämt er hur den skall se ut?

Trodde stenhårt att jag skulle ha en hjärtformad men nu går tankarna åt att kopiera min mormors som var underbar...

• Kärleken9

Källerudd: Okej har inte tänkt så långt som till att det är söndag på alla hjärtans dag kanske blir till måndagen där då. Samma här, hemligt bara våra närmsta familjer, bestman och en av toastmasters som vet något, än...

Korallbruden: Japp jag ska ha vita kallor med långa själkar som man bär över ena armen, har jag tänkt mig.

• CeKe

Då har vi samma färger =) Har ni måntro också tänkt "havs eller båtfärger" Tänkte slänga in lite guld också.

Jag har ingen aning om blommor. Blir nåt enkelt. Några röda eller vita rosor alternativt kallor, eller några sådana som jag har i galleriet. Får se...

Själv har jag börjat fundra över håret. Eller snarare om jag ska ha nåt i håret. Har kikat lite på diadem och hittat ett jag gillar på diadema.se. Tycker det är rätt coolt med flor också, men vet inte om jag vågar eller om det skulle passa mig

Korallbruden skrev 2010-01-02 13:52:04 följande:
    Det är bra kämpat med allas inbjudningskort. Vad duktiga ni är Färgtema för oss är vitt, blått och rött. Funderar för fullt på blommor och bukett. Har ni bestämt er hur den skall se ut? Trodde stenhårt att jag skulle ha en hjärtformad men nu går tankarna åt att kopiera min mormors som var underbar...
  • källerudd
    Kärleken9 skrev 2010-01-02 14:11:09 följande:
    Källerudd: Okej har inte tänkt så långt som till att det är söndag på alla hjärtans dag kanske blir till måndagen där då. Samma här, hemligt bara våra närmsta familjer, bestman och en av toastmasters som vet något, än...
    Vi ska fråga våra tänkta toastmasters på lördag..spännande =)Det är roligt att hålla det hemligt, men nu börjar jag vilja berätta...

Våra färger är rosa och vinrött...Har tänkt ha en liten kompakt bukett med röda rosor, hjärtan på snöre och ev rosa pärlor el strån..som i galleriet. Hår vet jag inte...
  • Kärleken9

Ceke: Flor vad är det? Jag har redan köpt ett diatem, såg det fanns på sidan du länka till och kostar några hundra, köpte mitt på tradera för en 20:a Har hittat en frisyr jag gillar, men man får se då jag träffar frisören i vår. Jag kommer att gifta mig i sambons hemkyrka ca 90 mil från där vi bor.

• CeKe

Flor är sånt där litet nät som går från ena sidan av håret ner en bit över ansiktet. Tycker det ser rätt coolt ut =) Kan försöka hitta en bild att lägga upp i mitt galleri

Kärleken9 skrev 2010-01-02 17:23:12 följande:
    Ceke: Flor vad är det? Jag har redan köpt ett diatem, såg det fanns på sidan du länka till och kostar några hundra, köpte mitt på tradera för en 20:a Har hittat en frisyr jag gillar, men man får se då jag träffar frisören i vår. Jag kommer att gifta mig i sambons hemkyrka ca 90 mil från där vi bor.
Svar på tråden Juli 2010