• pandis81

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Då tjejer kommer vår tredje tråd och nu är vi inne på sista året.
    Veckor,månader eller dryga året kvar för oss. Och det är verkligen en spännande resa som vi har framför oss.

Den nya och uppdaterade listan är gjort. Jag hoppas inte att någon är glömd.

2010-tråden

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.html
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html
    Del 6:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)
  • Bettertogether

Sarahkka>> den högst upp! Helt klart!! Vilken underbar färg den har!! :D Den ser mer ut som en bröllopsklänning i modellen också.

• molnis

Båda e fina, gillar nog modellen på den nedersta för är mer rockig. Men de skiljer sig ju rätt mycket förutom att båda är mörka så beror ju på hur du är känns det som, vad som passar dig i stil=) Men håller med om att färgen på den översta e väldigt fin.

Kom å tänka på den här när jag kikade på dina, en bild från vår fotografs sida :
    camillasundberg.net/

Jäkligt coolt med svarta/mörka klänningar! =)

sarahkka76 skrev 2010-02-06 20:07:10 följande:
    Tjejer, gå in i mitt galleri och säg vilken klänning ni tycker bäst om. Vårt färgtema är som sagt mörklila, svart och silver och lite gotisk inspirerat. Den ena klänningen är högst upp och den andra längst ner.
  • sarahkka76

bettertogether och molnis: Ja, min sambo tycker bäst om den översta också. Jag har lite svårt att välja för tillfället men jag gillar bäst baksidan på den första klänningen. Kan tyvärr inte prova dem eftersom de ska beställas från utlandet. Den ska måttsys.

• sarahkka76

molnis: ja precis den påminner en del om den.

• molnis

Haft testfotning idag så väldigt nyfiken på resultat. Har även suttit med omslagen till festhäften samt lite innehåll till dem. Hittade även en ny bakelse som var väldigt fin med rosa prickar och riktigt god. Så funderar på att byta..blir dock några 100 dyrare totalt... hm får se=)Mycket smått å fixa nu även om mycket är gjort!

Nu när inbjudningar är ute å så kan jag lägga ut vår hemsida kom jag på (såg att vissa höll på med det)
    brollop17april.st/

• KatjaB

lyckligabruden: ja, ibland har man riktiga skitdagar, igår tyckte jag jobbet o precis allt var pers o pina.. kändes som att allt gick emot en och att jag skulle börja grina för minsta lilla. Kom hem o så hade S köpt hem semlor o cola light för att pigga upp mig, haha söt han är, inte så bra för min figur kanske

bettertogether: ja hon har helt underbart hår, ser ut som solstickan. Greta, minstingen har ju inte så mycket hår än.. ser mer ut som tore skogman med sin glugg

sarahkka: gillar båda klänningarna, den översta känns ju mer "svunna tider" och drakula på nåt sätt. Den är riktigt fin, och kul med den lila färgen mot det svarta. Hade jag fått ändra nåt skulle jag ha ha haft likadant tyg under, alltså inte det tunnare där under, men svart tyckte jag var snyggt längst ner.

Maj: kul med ringen! vet hur det är.. min ring blev också dyrare. Men men, det är ju en av få saker som man har kvar, o nu är den redan beställd så det är väl ingen idé att gräma sig

• maj2010

sarahkka: jag röstar också på den översta klänningen, men personligen gillade jag inte det svarta längst ner. Hade varit snyggare helt i lila.

KatjaB: precis så resonerade vi om ringen, den ska jag ju ändå ha hela livet. Önskar att jag kunde visa er den redan nu, men eftersom den är specialbeställd finns det ingen bild på den än. Och vi ska inte hämta den förrän en vecka innan bröllopet... Får ge mig till tåls helt enkelt.

Bettertogether: jag ser fram emot att få se er hemsida! Vi har fått massa komplimanger för vår. Känns kul!

Igår fick vi två ja till, från P:s bästa kompis och hans sambo. Fattas bara annat, eftersom kompisen ska vara bestman

• EåN2010

molnis: vilken fin hemsida!!!

vill bara säga att jag älskar söndag morgon!!! helt tyst ute inte en människa!!! tog en lång promenad runt 7 träffade 1 person!!! helt underbart!!! hihi..

• KatjaB

molnis: fin hemsida! menade du att du inte skulle ha den klänningen du har i ditt galleri kanske? Eller fatta jag fel?

jag var på underklädesparty igår, hade tydligen helt fel bh-storlek. Först tänkte jag att säljaren där bara snackade skit, jag VET ju vad jag har för storlek. Vad paff jag blev när jag fick på mig den stoleken hon menade på och jag aldrig fått så snygg klyfta förut

• sarahkka76

molnis: spännande vilken fin hemsida! Hur gjorde ni den?

Katja: ja, den känns lite mer den stil vi vill ha. Fördelen är att om man gå ner i vikt efter förlossningen så kan man dra åt korsettbanden så att den passar. Chansen är större iaf.
    Den svarta delen är en underkjol som man får med så den kan man välja bort om man vill men jag tyckte att den gav en häftig effekt.
    Hahaha va bra att de tackade ja då
    Det där med bhstorlek har jag också varit med om. Man blir verkligen förvånad över att man kan ha så fel.

maj2010: den svarta går att få i lila också, men jag tyckte att just den klänningen var snyggare i svart. Men det verkar som att alla gillar bäst den översta, så det lär bli nog den till slut.
    Vad ambitiöst att gå ut, en annan är hur seg som helst!

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)