• pandis81

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Då tjejer kommer vår tredje tråd och nu är vi inne på sista året.
    Veckor,månader eller dryga året kvar för oss. Och det är verkligen en spännande resa som vi har framför oss.

Den nya och uppdaterade listan är gjort. Jag hoppas inte att någon är glömd.

2010-tråden

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.html
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html
    Del 6:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)
  • KatjaB

giz: grattis! vad kul

Upptäckte igår kväll/natt att detläcker in vatten från takfönstret i vardagsrummet så hela tapeten var alldeles blöt och förstörd nu! tur man bor i hyresrätt, hoppas att de gör nåt åt väggen också, så snyggt var det ju inte direkt nu

• Tokisen

KatjaB:
    Det låt ju inget vidare med läcka, säger oxå tur att ni bor i hyresrätt, så ni slipper hosta upp med pengar. Hoppas dem löser det fort innan det går vidare i väggarna.

Visst var det du som hade köpt dina brudskor på nån internet site?
    Vilken adress va det nu igen?

Jag har nämligen köpt ett par men dem kommer bli för små tyvärr, vill ha nån backup. Hur lång tid tog det att få hem skorna?

• Sundance

Usch, vet hur jobbigt det är att vara utan sin ring. Själva har jag i och för sig jobbat utan min ett par dagar nu för jag håller på att packa upp varor och är rädd att den ska fastna i kartongerna.

Kul med vinsten Giz!

I helgen blir det mässa för mig i Malmö. Man får väl se om man vinner nåt...

Är stressad över inbjudningskorten här. Måste börja på dem snart... Har ju tänkte få ut dem i mars, senast.

Blev bjudna på bröllop igår. I maj. ska bli spännande. Ganska enkel inbjudan men cool. Det ger en i och för sig lite distans till sina egna. Man kanske inte behöver lägga ner så himla mycket tid och pengar på dem.

• Tokisen

Vi ska oxå till Mässan i Malmö i helgen

Va kul att få gå på Bröllop, och det e som du säger man MÅSTE ju inte lägga ner hur mycket tid som helst på inbjudningskorten men ändå få dem fina.

Sundance skrev 2010-02-03 09:43:23 följande:
    Usch, vet hur jobbigt det är att vara utan sin ring. Själva har jag i och för sig jobbat utan min ett par dagar nu för jag håller på att packa upp varor och är rädd att den ska fastna i kartongerna.Kul med vinsten Giz! I helgen blir det mässa för mig i Malmö. Man får väl se om man vinner nåt... Är stressad över inbjudningskorten här. Måste börja på dem snart... Har ju tänkte få ut dem i mars, senast. Blev bjudna på bröllop igår. I maj. ska bli spännande. Ganska enkel inbjudan men cool. Det ger en i och för sig lite distans till sina egna. Man kanske inte behöver lägga ner så himla mycket tid och pengar på dem.
  • Humlan66

Tjenare tjejer

Inte ofta jag kikar in här, men nu måste jag in och kolla hur ni har det?? Några har ju redan blitt gifta med.
    Tänk va tiden går fort,ibland lite FÖR fort
    fast inte för mig nu då som får vänta såå länge på VÅRAN dag Önskar jag vann massor med pengar.

MEN jag tänkte såhär- Har ju kanske möjlighet att hjälpa någon här om det behövs för nu får jag ju tid över ;)
    Är det någon utav er som befinner sig i gävleborg eller Göteborg som behöver hjälp med något ?
    men då MÅSTE ni inboxa mig och inte svara här.. efttersom jag lätt kommer att missa det då.
    Blommor kan jag och hantera kameran hyffsat

Snart åker jag till soliga Florida =) i början av mars

• KatjaB

ja, verkligen! men det gör de väl.. de vill väl inte att de ska få större problem än vad det är nu.

Köpte mina på matildasfest.com. de rekommenderar att man ska mäta fötterna för att få exakt rätt, jag gjorde inte det och det blev bra, men kan ju vara en idé eftersom du redan har ett par som inte att så bra.. 4-500 kr kostar de och det tog nog 2 veckor tror jag .

Tokisen skrev 2010-02-03 09:31:10 följande:
    KatjaB:Det låt ju inget vidare med läcka, säger oxå tur att ni bor i hyresrätt, så ni slipper hosta upp med pengar. Hoppas dem löser det fort innan det går vidare i väggarna.Visst var det du som hade köpt dina brudskor på nån internet site?Vilken adress va det nu igen?Jag har nämligen köpt ett par men dem kommer bli för små tyvärr, vill ha nån backup. Hur lång tid tog det att få hem skorna?
  • pandis81

ååå florida hur underbart låter inte det då..??
    Det var ju synd att man inte bodde närmare göteborg.
    Men jag tror att det mesta börjar lösa sig nu.

Jag tänkte på en sak, kommer ni som har kyrkligt bröllop låta någon läsa ett par rader som bibelläsning??

Jag har kollat på olika vigselprogramm på nätet och där står det på dom flesta bibelläsning om kärlek.??
    Tänkte om man skulle låta någon av tärnorna kanske läsa eller vad tror ni???
    Blir det för mycket??

Humlan66 skrev 2010-02-03 10:03:57 följande:
    Tjenare tjejerInte ofta jag kikar in här, men nu måste jag in och kolla hur ni har det?? Några har ju redan blitt gifta med.Tänk va tiden går fort,ibland lite FÖR fortfast inte för mig nu då som får vänta såå länge på VÅRAN dag Önskar jag vann massor med pengar.MEN jag tänkte såhär- Har ju kanske möjlighet att hjälpa någon här om det behövs för nu får jag ju tid över ;)Är det någon utav er som befinner sig i gävleborg eller Göteborg som behöver hjälp med något ?men då MÅSTE ni inboxa mig och inte svara här.. efttersom jag lätt kommer att missa det då. Blommor kan jag och hantera kameran hyffsat Snart åker jag till soliga Florida =) i början av mars
  • sarahkka76
    giz83 skrev 2010-02-03 08:58:28 följande:
    hörni tjejer!!!!!!!! vet ni vad??? jag vann 1000kr på calligraphen.se!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de hade en tävling på bröllopsmässan här i sthlm!!! och de drog min mail!!!! iiiiihhhhh va ja ska shoppa då!!!!!!!!!!!! såååå glad...vinner ALDRIG  nått sånt där!!! hihihihihihihi
    Grattis, vad roligt!
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)