• pandis81

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Då tjejer kommer vår tredje tråd och nu är vi inne på sista året.
    Veckor,månader eller dryga året kvar för oss. Och det är verkligen en spännande resa som vi har framför oss.

Den nya och uppdaterade listan är gjort. Jag hoppas inte att någon är glömd.

2010-tråden

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.html
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html
    Del 6:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)
  • EåN2010

Katja: det låter ju jätte kul men som du säger visst kan de förstöra stämningen men jag tror inte det förstör så mycket... som jag uppfattade det så kommer det väl inte ha så mycket med själva gästerna utan bara "brudarna" ... men du måste ju ställa upp..
    det är säkert någon du känner som har anmält dig så sa de på tv i alla fall att man fick anmäla alla brudar som man vet skulle gifta sig..

• KatjaB

jasså, har inte sett reklam för det än
    Ja, de ringer nästa vecka så får vi se då.. pirrigt!

EåN2010 skrev 2010-01-27 09:58:13 följande:
    Katja: det låter ju jätte kul men som du säger visst kan de förstöra stämningen men jag tror inte det förstör så mycket... som jag uppfattade det så kommer det väl inte ha så mycket med själva gästerna utan bara "brudarna" ... men du måste ju ställa upp..det är säkert någon du känner som har anmält dig så sa de på tv i alla fall att man fick anmäla alla brudar som man vet skulle gifta sig..
  • Karin längtar

Det snöar en hel del! Hoppas det inte ställer till det för gästerna. Några kommer med flyg till Landvetter på fredag.

Men jag hoppas på att jag får mina efterlängtade snöbilder på mitt efterlängtade vinterbröllop!

• EåN2010

de visar den typ hela tiden på 4:an och 4+ tittade på såld på hus igår å såg reklamen då... jag skulle själv aldrig kunna ställa upp i tv... men de är ju kul när andra vågar...

• Sundance

Oj, vilken grej! Jag tänkte direkt "åh, det hade jag velat va med i" men sen kände jag att lite som du säger, så hade nog dagen fått en helt annan känsla över sig. Inte nödvändigtvis negativ, det beror ju helt och hållet på hur man är som person, men för mig hade det nog inte dagen känts så personlig och intim längre. Jag älskar att stå i rampljuset och hade nog normalt sett inte missat chansen att få va i tv en dag när jag förhoppningsvis känner mig som vackrast , men på just mitt bröllop vill jag nog bara ha människor där som är en del av mig och som jag älskar och som kommer för att dela dagen med oss och inte betygsätta den . Men som sagt, absolut inget illa menat, om du tycker det känns som en kul grej som både du och m2b hade gillat, så hade det ju varit hur häftigt som helst. Ett kul upplägg är det.

Älskade huset Bluebride! Du har god smak

• KatjaB

ja, det är lite så jag tänker också, men de ska ringa så får vi se.. vi får väl klura lite på det. Det är ju just det som jag blir orolig för samtidigt så brukar man ju inte tycka att det ser alls konstigt eller stelt ut i de bröllopsprogram som man sett på tv, fast man vet ju aldrig.. kanske blir en partydödare på nåt sätt också om alla känner sig väldigt medvetna om att det är kameror där. Fast å andra sidan kanske alkoholen till festen blir jättebillig.. ingen vågar dricka hehe

Sundance skrev 2010-01-27 10:13:54 följande:
    Oj, vilken grej! Jag tänkte direkt "åh, det hade jag velat va med i" men sen kände jag att lite som du säger, så hade nog dagen fått en helt annan känsla över sig. Inte nödvändigtvis negativ, det beror ju helt och hållet på hur man är som person, men för mig hade det nog inte dagen känts så personlig och intim längre. Jag älskar att stå i rampljuset och hade nog normalt sett inte missat chansen att få va i tv en dag när jag förhoppningsvis känner mig som vackrast , men på just mitt bröllop vill jag nog bara ha människor där som är en del av mig och som jag älskar och som kommer för att dela dagen med oss och inte betygsätta den . Men som sagt, absolut inget illa menat, om du tycker det känns som en kul grej som både du och m2b hade gillat, så hade det ju varit hur häftigt som helst. Ett kul upplägg är det. Älskade huset Bluebride! Du har god smak
  • CeKe

Eller så dricker alla massor för att våga synas i tv

• Sundance

haha! Ja, det där kan ju slå åt båda hållen . Går och väntar på mail från eventkillen och kocken som vi träffade i fredags. ska bli spännande att se vad de har att komma med.

• EåN2010

jag tror att de flesta kommer dricka mera för att slappna av...

• Bluebride

tack sundance.

Fick inte dotterns klänning, någon bjöd över, den gick ut så tidigt imorse så jag tittade aldrig. Får försöka igen.

Har ramlat två gånger idag så jag är rätt mör. Första gången på förskolan, var så halt på golvet å jag gjorde illa småtårna på vänster fot och andra gången ute i källartrappen när jag skulle ta ner vagnen, är ju inga trappsteg pga den här jävla snön.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)