MAJ 2010 del 4
Hej alla nya, välkommen hit!
Jag har gått och blivit sjuk, något jag inte har tid med egentligen. Har hysteriskt mycket att göra med min uppsats innan jul och så julfix på det. Ungarna är hemma idag också och dottern är inte på gohumör direkt. Smiter in här och gömmer mig ett tag ;)
Vi har inte bestämt hur vi ska göra med eftermanet. Tror att vi båda behåller våra gamla. Jag heter Maria i förnamn och han har ett -son namn. Känns ju inte så originellt. Men han har ett långt och ovanligt stavat förnamn och jag har ett långt efternamn som ingen kan stava till. Båda komborna blir ju lite fel. Ungarna heter som jag och det känns bökigt om vi alla ska byta namn också. Asch, jag vet inte. Vi skojade om att vi skulle ta Darling som efternamn för sonen trodde vi hette det. Mamma Darling och Pappa Darling ;) Vi får väl se när det närmar sig lite mer hur det känns då... Skulle vara mysigt att heta samma. Familjen X typ. Men kanske inte det viktigaste i världen.
Min brudtärna har gått och blivit sjuk, något neurologiskt tror de. Hon skulle bli inlagd på sjukhuset idag och jag är grymt orolig för henne. Hoppas hon blir bra snart och att de kommer på vad det är. Egentligen hade jag tänkt be henne följa och prova brudklänningar på onsdag men nu känns det som om jag skiter i hela bröllopet bara hon känner sig bättre snart. Ska gå själv och prova iaf för jag börjar känna mig stressad men det känns väl inte så kul nu...