Inlägg från: Meeeri3 |Visa alla inlägg
  • Meeeri3

    vad gör men ? blir tokig

    vad gör man om man har urinvägsinfektion i snart 3 år :( vet inte hur länge sen det var skönt och pissa :( och ingen vill hjälpa mej skickas bara runt runt. vad gör man ? spelar ingenroll om jag dricker citorn lr fan själv:(

  • Svar på tråden vad gör men ? blir tokig
  • Meeeri3

    Japps har drukigt det jätte myk. jaa nästan...,kan vakna på nätterna så blir ju upp länge på natten :( jag har ingen anning vad jag ska göra ingen vill hjälpa mej .alla typ vill inte ta tag i mitt problem :(

  • Meeeri3

    aaa skit jobbigt:( vet inte men vill ju kunna få hjälp men dom är så töra hela högen :( haha hälsingland gävleborgs län- jaa och i dag tänkte dom ge mej en kur på en vecka, men det har jag tagit felera gånger så sa att nu jävlar ska jag ha på 3 mån . men nee då fick 2 veckor :S blir så less att inte få hjälp det är ju det dom är till för:S hända gg jag kan göra nåt , är med bedövning.


    Alexxxi skrev 2009-12-02 12:07:39 följande:
    Fan va jobbigt, lider med dig. Finns det inga privatläkare eller nåt man kan gå till? Nån måste kunna hjälpa dig ju. Antar att du har tagit en massa tabletter redan?Vart bor du?
  • Meeeri3
    Alexxxi skrev 2009-12-02 12:17:45 följande:
    Shit men då kan jag inte hjälpa dig, hehe. Du bor för långt bort.När du tar dem i 2 veckor försvinner det då men sen kommer tillbaka eller försvinner det inte alls? Fått starkare medicin?Antagligen är du jättekänslig med och måste ha på dig väldigt varma och mkt kläder så du inte fryser. Har dem sagt ifall den är kronisk?
    haha okej . jaa får testa det. ja nånting bättre var det iaf. men dokton fråga vrf jag skulle träffa henne? å jag blev ju in skickad te henne. så fråga hon vart jag hade gått tidigare då sa jag. en annan hälsocentral. hon bah : jaaa jag fattar väl att du inte gick i pingskyrkan :S hel skum doktor.:D jaa jag vet inte e hur känslig jag är men jag har det nästan bara 1-2 gg i veckan på vinten :S
  • Meeeri3
    Alexxxi skrev 2009-12-02 12:31:27 följande:
    Skojar du med mig? Så otrevlig människa!Det är för ofta du får det, antagligen klär dig inte varmt då, börja med det!! Haha, låter som en mamma men det e viktigt, jag fick det typ 2 ggr under ett halvår och fick panik. Första gången sved det och blödde lite, fy fan va ont. SÅ va noga, och får du inte hjälp i din stad så kolla nån annan stad kanske om det är lätt att göra...?
    nnee en massa hon sa. jag satt bara å gappa typ :S men jag tycker jag klär mej varmt och har en lånng jacka för det är det viktigt med njuren oxå. å jag sitter aldrig ute om jag inte har underlag. haha mamma jaa ibland måste man få en spark :P såå himla ont gör det så ja fattar inte e. duu det finns 2 hälsocentralar i vår komun, ena skickar mej vidare bara inget händer den andra tar inte ens imot mej för jag är skriven på den andra :s sjuk :S är ju fan i samma komun :S
  • Meeeri3
    Alexxxi skrev 2009-12-02 12:54:29 följande:
    Gud va jobbigt, lider med dig. Men jag vet inte hur man gör vid såna tillfällen om man kan gå till nån privatläkare? Hoppas du får hjälp. Det är inte meningen du ska gå runt och ha urinvägsbesvär.Är d inte kroniskt så kan det bli ju=S
    jaa :( joo ska vänta på prover p gör dom inget då. då vet jag inte vad som händer med våran komun . spränger bort den. nä då men nu får dom iaf ta mej på allvar. för nu tycker jag att jag har stogt ut länge.
Svar på tråden vad gör men ? blir tokig