• PHE
    Äldre 29 Nov 20:35
    5090 visningar
    38 svar
    38
    5090

    Vem gifter sig den 12 juni 2010?

    Vi gifter oss den 12 juni i Växjö 2010. Någon därute som också slår till då? Vore kul med en synk.

  • Svar på tråden Vem gifter sig den 12 juni 2010?
  • Junibr­uden 2010
    Äldre 29 Nov 21:49
    #1

    Halloj

    Har oxå bokat 12 juni 2010 i Göteborg! Vad kul att se att det är fler som har samma datum. Hur långt har planeringen gått då?
    Känns inte riktigt som man har koll på när allt behöver bokas...

  • Plutte­n2010
    Äldre 29 Nov 22:14
    #2

    Å vi gifter oss i Uppsala då! Kul med fler som valt samma dag! =)

  • PHE
    Äldre 29 Nov 22:36
    #3

    Kul! Vi har bokat festlokal som blir ett säteri. Där får man ha egna kockar och det kommer vi ha. Min b2b har bra kontakter i restaurangbranschen så det blir 2 härliga kockar. Vi har även bokat kyrka - blir Växjö domkyrka. Nu är vi ute och snokar efter en vigselring till henne och det är väldigt roligt att kolla på olika varianter och kvaliteter osv. Jag undrar nästan om jag tycker det är roligare än vad hon tycker att titta på diamanter. Hur långt har ni hunnit? Vore kul att följas åt fram till dagen D.

    Kolla in denna:

    www.butikjuliana.se/check.htm

    Hörs snart.

  • molntu­ssen
    Äldre 29 Nov 23:03
    #4

    Hej, här har ni fler som gifter sig 12 juni 2010! Vikens kyrka är bokad, festlokal och fotograf likaså....sen har det liksom tagit stopp Näst på tur är min klänning....ser ut att bli från kina!

  • PHE
    Äldre 29 Nov 23:06
    #5

    Ngn bild på klänningen? Kina - låter spektakulärt.

  • molntu­ssen
    Äldre 29 Nov 23:22
    #6

    Har ingen bild i mitt galleri men testar med en länk: www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50

    Funkar den inte kan du gå in på millybridal.com och söka på modell wg0603.
    Verkar vara rätt många som beställer därifrån och de allra flesta verkar också mycket nöjda....men lite nervös e man ju....men snart, snart ska jag ta steget och beställa

    Kom på att vi snart har bockat av en punkt till på att-göra-listan, nämligen bokat bröllopsresan. Vi planerar en kryssning i Karibien med några inledande dagar i Miami, ska bli sååå kul! Ska ni andra åka på bröllopsresa och vart i så fall?


    PHE skrev 2009-11-29 23:06:48 följande:
    Ngn bild på klänningen? Kina - låter spektakulärt.
  • PHE
    Äldre 29 Nov 23:57
    #7

    Riktigt fin var den molntussen! Vi kommer åka till New York + till ngt annat skönt ställe i USA. Det blir perfekt.

  • Plutte­n2010
    Äldre 30 Nov 00:03
    #8

    Vi har hunnit ganska långt. Känns faktiskt skönt eftersom vi har en del annat som tar tid och energi just nu. Tror listan som står i min profil är ganska uppdaterad.. =)

    PHE-> När åker ni till New York?? Vi ska nämligen också åka dit.. Kommer spendera 5 dgr (4 nätter) där innan vi åker vidare till Hawaii.. Ska bli underbart! Vad är det för sköna ställen ni funderar på att åka till??

  • PHE
    Äldre 30 Nov 08:35
    #9

    Plutten 2010: Det är inte bestämt när vi drar. Hon vill också åka till Hawaii. I samband med resan kommer vi passa på att hälsa på syster som bor i Charlotte (NC). Sen får man se vad det blir.

  • Iselle
    Äldre 30 Nov 09:21
    #10

    Vi gifter oss också den 12 juni strax söder om Gävle. Jag har beställt en custom made klänning från Millys och de har verkligen jättebra service. Har däremot inte fått klänningen ännu, men jag har bara sett positiva kommentarer om dem.

Svar på tråden Vem gifter sig den 12 juni 2010?