Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Han är 35 och jag 30 när vi gifter osss. Vi har två gemensamma barn som då kommer att vara 5,5 och 3 år.
Jag kommer vara 19 och min blivnade 29, fast fyller 30 längre fram på året. Vi har inga barn än, men helst inom 5 år i alla fall.
Jag är 28 & han 31, tre barn 6,5 och 3,5 och 1,5 år gamla.
Jag 27 han 28... det är egentligen två år senare ön vad jag först hade drömt om... men det är iaf före 30 sträcket.
Vi har inga barn utan det skall det "övas" på under smekmånaden.
Bägge har den bestämda åsikten att vi vill gifta oss innan vi skaffar barn.
När vi gifter oss kommer jag vara 22 (en månad senare 23 år) och min blivande man 26 år, barn kommer vi skaffa om ca 5-6 år =)
Jag 26, han 30. Bebisar väntar vi med tills efter prällen!
Jag kommer att vara 31 och min man 36 när vi gifter oss. Vi har två barn (tillsammans, båda fyller år helgen efter bröllopet och då blir vår flicka 2 år och lillkillen 1 år). Inga planer på en trea! Vi är så nöjda som det är
Jag och min man gifte oss i slutet på maj i år. Då hade jag hunnit fylla 34 och min man fyllde sedan 35 i augusti. Inga barn än, men det hoppas vi kommer snart!
Jag kommer vara 25 och min blivande man 33 när vi gifter oss. Har varit tillsammans i fyra år och har inga barn än, men planerar att starta verkstaden strax efter bröllopet!
Jag fyller 40 två månader innan och min blivande fyller 37 år samma dag vi gifter oss.