• soonAmrs

Tårtbiten i västerås

Hej!

Är det någon som har erfarenhet av Tårtbiten i Västerås. Är dom bra? Har de goda och tjusiga bröllopstårtor??

• Svar på tråden Tårtbiten i västerås
  • Kaffemoster

Tårtbiten gjorde vår tårta för fem år sen. Tjusig, men jag tyckte inte att den var så god ... Vilken typ av tårta är ni ute efter och när ska ni gifta er?

• Idhrenniel

Hej soonAmrs! Det skulle jag också vilja veta! Har du några andra tips på t.ex. frisör, makeup, serveringspersonal, dj m.m. i Västeråsområdet??? Jag är helt clueless känns det som! :)

• soonAmrs

Ja du, vilke typ av tårta, säg det.. =) Nån god hade jag ju tänkt mig. Kanske ska höra med Ångbageriet i Sala. Min blivande smakade en himla god tårta därifrån i veckan som smakade mango. Dom gör ju förövrigt grymt kalasgoda bullar där juh! Vi gifter oss den 5:e juni!!

Kaffemoster skrev 2009-11-22 00:18:16 följande:
    Tårtbiten gjorde vår tårta för fem år sen. Tjusig, men jag tyckte inte att den var så god ... Vilken typ av tårta är ni ute efter och när ska ni gifta er?
  • soonAmrs

Jadu, jag är inte så hemma i Västerås. Bor en bit utanför och det blir mer naturligt att åka till Sala då jag jobbar där. Men en kollega till mig gifte sig inte för så länge sedan och han rekommenderade varmt cateringfirman Linder och Lund..

Idhrenniel skrev 2009-11-22 17:33:04 följande:
    Hej soonAmrs! Det skulle jag också vilja veta! Har du några andra tips på t.ex. frisör, makeup, serveringspersonal, dj m.m. i Västeråsområdet??? Jag är helt clueless känns det som! :)
  • Kaffemoster

Vi hade vår fest i Brunnby och tog också maten därifrån. Min syster gjorde likadant i februari i år. Funkade utmärkt utan att kosta skjortan.

Jag menade inte att ni inte ska tårtan från Tårtbiten. Hon är faktiskt väldigt duktig. Det var nog mest smak kombinationen passionsfrukt och citron mousse som jag inte gillade.

Syrran hade Kim Lill som fotograf www.kimlill.se/ Underbara bilder! Hon fixade håret på ett ganska nytt ställe mitt emot Mimer porten .. vet inte vad det heter. Hon blev jättefin iallafall.

• Idhrenniel

Tack för alla tips! :)

Svar på tråden Tårtbiten i västerås