Inlägg från: Lyckliga013bruden |Visa alla inlägg
  • Lyckliga013bruden

    Fotograf tips eller varning Linköping

    Vad har ni för erfarenheter av fotograferna i Linköping?
    bra, dåliga, pris?

  • Svar på tråden Fotograf tips eller varning Linköping
  • Lyckliga013bruden

    tack för tipset ska ta en koll på honom också.
    fick tips om mk men hans bilder gillade jag tyvärr inte.

  • Lyckliga013bruden

    Vad är bra att få?
    Tackkort skulle jag vilja ha, en förstoring sen vill jag nog ha bilderna i album eller på skiva är det saker som brukar ingå hos de flesta eller?

  • Lyckliga013bruden

    Så det viktigaste är egentligen att man får bilderna i bra kvalite, eller?

  • Lyckliga013bruden

    Nu har jag vart runt och snokat i din blogg, er bröllopssida och ditt galleri här.
    läste slarvigt och trodde galleriet var i bloggen
    Ånu läste jag Karin Frooms priser lite bättre, och såg att 40kr/mil inte gällde Linköping

    Har ni era tackkort och förstoringar mm genom henne eller använt galleribilderna och gjort det på annat håll?


    MarianneL skrev 2009-11-25 09:46:56 följande:
    Bara man får bilderna så är det ju busenkelt att få förstoringar, tackkort osv gjort online nu för tiden. Och ofta till en billig peng. Då kan man även designa sin egen fotobok, vilket vi tänkte göra, men då ska man så klart vara lite kunning i photoshop eller nått annat fotoprogram.
  • Lyckliga013bruden

    För mig är det viktigt att få en bra känsla när jag tittar på bilderna.
    Dels så ska det vara bra färger, ljus och omgivning. Men man ska även kunna känna kärleken mellan paren. svårt att förklara hur jag tänker och känner när jag ser på bilder =)

  • Lyckliga013bruden

    Det låter super, jag mejlade henne med prisfråga och hur jag tänkte det.
    Jag ska nog prata med Jfalk och kihlman också se vad de har att komma. Jfalk hade också underbara bilder på sin hemsida, Kihlman tänker jag prata med för släkten har alltid gått till honom.

Svar på tråden Fotograf tips eller varning Linköping