I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
EA-- Åh vad tråkigt.. Kan du inte slingra dig ur mötet?
Har inboxat dig ang tid och plats.
EA-- Åh vad tråkigt.. Kan du inte slingra dig ur mötet?
Har inboxat dig ang tid och plats.
Lanovia.. Skönt att höra att du mår lite bättre. Men om du får ont igen får du ta och kolla upp det. Inte för att det är ngt farligt utan för att du ska slippa ha så ont.
Du lovar att höra av dig till oss om ngt sätter igång väl!
Ninnnis, tråkigt att du inte är ledig om dagarna, men vi får se till att ta en träff till inom kort så jag får träffa dig också!
Nu får jag börja göra iordning Ella inför resan till Hvidis och lilla E. Spännande!
Hej Ninnnis!
Hoppas det går bra på jobbet! Det är ju snart helg igen.. Hade du en myskväll hemma själv igår?
Jag hade en mysig eftermiddag med två underbara och goa tjejer igår, Hvidis och lilla E. Hvidis var lika trevlig som jag anat och lilla E var så söt. Tror att både Ella och Esther också hade skoj! Klart att vi ska göra om detta!
Bruttan.. så underbart av er att ställa upp för kompisen och städa för dem. Jag hade också gråtit av lycka om ngt hade gjort det för mig.
Låter som du hade en mysig kväll!
Synd att du inte kunde somna vid 21, men du är ju en snäll syster som hjälper till. Ska hon börja läsa här i trakterna?
Visst är det skönt att det börjar bli lite ljusare längre om dagarna.
Jag flyttade till Helsingborg för att plugga. Kände att det var skönt att komma till en ny stad med nya människor. (Hade dock precis blivit riktigt sviken av den som jag trodde var min bästa vän..)
Detta var en flytt på 20 mil, så det kändes mer lagom än USA. Även om det hade varit spännande.
JAg pluggade till byggnadsingenjör. Det kändes svårt att bestämma vad man ville göra när man bara är 18-19 år, men nu vet jag att jag valde helt rätt. Trivs så bra med mitt jobb.
Jag har jobbat i snart fem år, så hann med drygt fyra år innan jag blev mammaledig. För oss kändes det bra att man har kommit in i arbetslivet ordentligt innan vi fick barn.