Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Sonja, du har ju säkert skrivit det innan men hur gamla är det dina flickor är?

• Jenny står brud 090801

Vad roligt de måste ha av varandra då Sonja! Jag har en lillarsyster som är 3 år yngre än mig och vi har alltid haft väldigt roligt ihop... och kanske speciellt nu när ingen av oss bor hemma, då har man blivit som kompisar istället för syskon...

• Jenny står brud 090801

Åhh vad härligt Villemoa

• Jenny står brud 090801

Det gör jag gärna Då blir det "tummhållning" för oss båda...

Villemoa skrev 2009-12-21 13:29:26 följande:
    Jag är också på dag 13 idag, ska vi slå följe? Jenny står brud 090801 skrev 2009-12-21 12:28:23 följande:
  • Jenny står brud 090801

Villemoa: Hur lång cykel brukar du ha, när väntar du dig äl?

• Jenny står brud 090801

Nu har jag skickat mannen att köpa nya äl-test till mig på apoteket. Jag vet att jag sa att jag inte skulle testa men jag kunde inte låta bli De jag har hemma ger ju utslag hela tiden så nu hoppas jag att de är dem det är fel på och inte på mig. Har ju för mig att det inte är bra att ha hög lg-nivå hela tiden...

• Jenny står brud 090801

Sitter och gör de sista julklapparna och beställningarna nu inför jul... ska ni andra hitta på ikväll då?

• Jenny står brud 090801

Vi ska klä granen ikväll, eftersom vi inte skall vara hemma över jul så blir det lite julmys här innan. Skinkan och julgodis gjordes igår, så det blir verkligen mysigt att klä granen ikväll.

• Jenny står brud 090801

Villemoa: Härligt att få fira jul hemma, och att det kommer folk till er. Visst är det skönt att åka hem till våra föräldrar oxå, men det blir lite flängigt oxå eftersom vi skall hinna med två familjer på julafton

• Jenny står brud 090801

Daa:
    Vad gott med saffransskorpor! Det var längesedan jag åt det... kanske man skulle ta och baka. Själv tänkte jag göra chokladkola ikväll när granen är klädd

Och förresten tack för dina snälla ord, det hjälper verkligen! Skönt att veta att någon annan hoppas i mitt ställe ifall jag gett upp

Mannen ville fira sin julbonus ikväll med pizza, så nu sitter jag här och väntar på att han skall komma så vi kan åka iväg och äta. Är hungrig så det skall bli gott med pizza!

Efter pizza skulle väl jag också behöva ut och gå, men du jag låter nog dig gå för mig oxå, är det okej?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...