• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Oj, "du" med stort "D". Det var värst vad högtidlig jag blev

• Ninnnis

Deprimerad och glutenintolerant?! Men gumman, det är ju allvarliga grejer. När tror du att du får provsvaren? Jag hoppas verkligen att du omedelbart erbjuds den hjälp du har rätt till, på alla omrpden, om det visar sig att det är så. KRAAAAAAAAAAAM!

• Ninnnis

Jag ber om ursäkt för att jag gjorde er nyfikna helt i onödan, eftersom jag faktiskt själv hade skickat efter paketet...

Daa skrev 2009-11-26 12:26:42 följande:
    Ninnis: kände spänningsvibbarna vid ett paket från Piteå
  • Ninnnis

Jag funderar faktiskt på att kika in en stund i kyrkan på söndag. Jag anser mig tillhöra den kristna tron, men jag är inte aktiv och går stort sett bara i kyrkan vid dop, bröllop etc. Vi har faktiskt en fin liten kyrka precis där vi bor och med tanke på alla yttre omständigheter kunde det vara skönt att få en vacker stämningsfull stund på första advent. Tveksamt om jag får med mig maken dock.

• Ninnnis

Längtar för övrigt efter att få sätta upp ljusstakar, stjärnor med mera. Jag brukar alltid vänta till första advent, men jag har verkligen lust att göra det i eftermiddag innan jag ska passa svägerskans dotter. Är det fusk?

• Ninnnis

Daa, jag hoppas innerligt att de kommer fram till vad som felar dig och att du får hjälp och stöd snarast. Kram!

• Ninnnis

Fast det är klart, jag hade tänkt storstäda innan jag tog fram adventspyntet, så det sket sig nog där...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...