• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Grattis på namnsdagen till Sonjas dotter! Knepigt det där med vem man ska gå till... Jag har ju stor tro på läkarvetenskapen, men tycker det är spännande och intressant med alternativa inriktningar, naturläkemedel och liknande. Jag kan spendera timmar på såväl apotek som hälsokostaffärer Hoppas du hittare någon som kan fixa till din lymfa snarast!

Daa, vad bra att du ringde doktorn och att du fick en tid så snabbt.

Hmmm, vad var det mer jag skulle kommentera...

• Ninnnis

Jag är också trött... Hade tänkt träna, men fick en enorm längtan efter att bara vara hemma i mitt hus! Har knappt varit hemma sedan i söndags, så jag bestämde mig för att handla och sedan åka hem och bara vara. Packa upp, plocka lite, kanske leta upp adventsljusstakar med mera. Det kändes plötsligt väldigt mysigt Ska förbi posten och hämta en försändelse som jag inte har någon aning om vad det är. På avin stod det "Avsändare: Piteå" Säkert något jag har beställt men glömt bort, det var makens teori i alla fall

• Ninnnis

Vad kul med Takida, Lanovia! Om jag inte minns fel är väl de lite extra speciella för er? Bra idé med en morfar innan konserten

Lycka till idag, Jenny! Hoppas du får Pergotime eller nåt annat spännande

• Ninnnis

Det var väl det jag visste

lanovia 08 skrev 2009-11-26 08:47:50 följande:

Du minns så rätt så, Takida är speciella för oss. Särskilt Curly Sue!
  • Ninnnis

Det var en doppresent till gudsonens lillebror. Maken hade rätt, det var mycket riktigt något jag hade glömt att jag hade beställt...

• Ninnnis

Jajamen!

lanovia 08 skrev 2009-11-26 08:58:43 följande:

Hehe maken känner dig väl!
  • Ninnnis

De flesta av oss har nog fällt ett (vilt)svin eller två också, eller?
    Sonja68 skrev 2009-11-26 09:14:50 följande:
    De andra hade fällt en bock (vem har inte det i sina dar ) och två viltsvin.
  • Ninnnis

EA, jag har läst att man kan starta med Pergotime när som helst om man inte har indianer öht, men det finns kanske annat som är bättre?

När ni pratar renovering får jag lite ångest för övervåningen som vi fortfaramde inte har kommit igång med... Vovven har liksom tagit all tid och energi sen han kom... (ja, jag skyller på honom )

• Ninnnis

Så här står det på Fass:

"Behandlingen startar på eller omkring femte mensdagen. Om du inte har blödningar, kan behandlingen starta när som helst."

Bara Du får hjälp så spelar det inte så stor roll vad du får, Jenny

EA, det låter som ni har ambitiösa grannar! Det är ju nästan så man får prestationsångest

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...