• Daa

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

AMEN!

Sonja68 skrev 2009-11-26 12:21:35 följande:
    Daa: Ja, det här mörkret gör en ju helt orkeslös och deppig bara det. Känns som att man har en stor, blöt, kall, gråsvart filt över sig. Huvva! Mer snö, jag vill ha mer snö!!
  • Daa

Jag fick skriva versaler...

Mer ljus åt folket! Vilket kommer att ordna sig när det väl är advent.

*kramar om alla, varmt och länge*

• Daa

EA: Åååhhh, typiskt. Är det helt säkert att vi ska sluta vissla? *kramar om, men fortsätter vissla lite lite till, för säkerhets skull*
    Jag vet inte riktigt vad som fick henne att tro på glutenintolerans, men jag tyckte att hon pratade lite väl mycket om min vikt. Det och att jag nämnde att min mage kan vara mer än lovligt tjurig ibland.

Blommis: trist med din förkylning. *krya-på-dig-kram* Det där med veden har du redan dragit slutsatser om, så jag kommenterar inte det
    Vad gäller det du skrev om depression så tror jag att du har helt rätt. Känner mig inte orolig över den just nu. Det är väl bara att acceptera att MF:et tog hårdare än jag trodde det kunde/skulle/borde/whatever göra (och det går framåt: visserligen blev jag knäckt av det här indianbesöket, men inte riktigt lika knäckt som vid det förra ). Sömnproblemen uppträdde för länge sen, månader innan vi snurrade in oss i barntillverkning, så dem är jag inte orolig över heller.

Villemoa: skönt att du fått ÄL. Då funkar det! *gör tummen upp*

Lanovia: badrummet, var det ju. *slår mig för pannan, doh* Men ändå kul! (men vem är det nu som renoverar köket... jooo, det är ju min arbetskamrat!)

Ninnis: blir det adventspyntning? Tyckte mest att paketet var spännande för att det kom från Piteå, som ju inte är helt långt bort från där jag bor.

Sonja: hur riktigt är det med dig? Alltså, den där tröttheten och frysattackerna?

• Daa

*klappar om EA under deppmanteln*

EA&MJ skrev 2009-11-26 20:09:06 följande:

God kväll på er tjejer!Nu ska jag ta och dra deppmanteln över mig lite och sedan ta nya tag.*KRAM*
  • Daa

Kikar in lite snabbt med en stor kram till Jenny. Som Blommis säger, processen är igång nu och det är positivt (men jag kan verkligen förstå om du känner dig besviken, förvirrad och ledsen). *kramar om igen*

God morgon på er.

• Daa

Number-of-the-beast-Ninnis: är du piggare nu?
    Så gulligt att din mamma blev så rörd och glad till er låt.

Lanovia: Ytterst irriterande med sena artister. Men så härligt med såna minnen. Alltså, att ha en låt förknippad med såna känslor. Lycka till hos BM.

Sonja: låter som att du har en schysst kväll framför dig. Hur går det med accessoarerna? Du kommer att vara skitsnygg.

*stämmer in i Sonjas klagan över snöbristen: "yyyyyyyyl"*

Bruttan: retsam liten puff Skönt att UL gick bra.

Leksi: tv-kväll är inte att förakta. Låter jättemysigt med era fredagsplaner.

*vinkar till Hvidis och lilla E*

Tack för kramar. Det känns som om jag behöver dem. Som vanligt oroar jag mig alldeles för mycket i förskott. Vid det här laget borde jag ha lärt mig att det inte är någon större idé att göra det. *går i ide till våren*

• Daa

*inser att jag inte får gå i ide och återvänder till verkligheten*

Roligt, Lanovia! Känn dig sjukt nöjd! *hjärtar fina Spillevinken*

• Daa
    Spännande. Tror nästan du måste lägga in en bild i galleriet sedan. *uppviglar övriga i tråden att kräva en bild på Sonjas outfit *
    Sonja68 skrev 2009-11-27 12:03:29 följande:
    Kollar in snabbt innan lunch.Daa: jag vet inte hur det går med accessoarerna... Jobbar hela dagen och vette f*n om jag hinner fixa nåt. Ena väninnan hade hittat nån glansig, tunn, lång, smal sjal i en massa olika metallicfärger... nja...En annan väninna ringde och frågade har du ett eller två hål i öronen? Eeeehhh *vänta, måste kolla*. Ett hål i varje öra, förutom de jag har för att höra med... "Bra då vet jag, måste rusa" och så la hon på. Vet inte vad det betyder. She's up for something...!Börjar allvarligt fundera på att gräva fram mina åttitals-halsband i plast. De är lååånga och ett är cerist och ett turkost. Men jag har nog gett dem till ungarna att leka med... och då har de säkert slitit av dem för länge sen...Nä, jag tror jag skippar det. Eller...? *kliar mig i håret och ryser vid bara tanken på plast*
  • Daa

Just ja, vi har ju ett visst spam-ansvar för att öka antalet inlägg...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...