• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Daa, KRAM!

Jag känner så väl igen det du beskriver. Tyvärr har jag inget direkt råd att ge dig. Det enda man kan göra är nog att försöka tänka posistivt och bara bestämma sig för att det kommer att funka en dag. Om man klarar det är det nog lättare att försöka ha det så bra som möjligt och leva så normalt som möjligt under tiden, och försöka njuta av den frihet som man faktiskt inte kommer att ha den dagen det kommer ett barn. Detta är så klart lättare sagt än gjort, och det finns en anledning att mitt inlägg inneåller ordet "försöka" ganska många gånger... Personligen kämpar jag med att försöka att tänka så lite som möjligt, vilket också är lättare sagt än gjort. Kram, vännen!

• Ninnnis

Leksi, jag fick en kallelse till Vårdcentralen till lördag mellan klockan 9-11. Förmodligen hade jag fått vänta ganska länge, och det finns säkert en risk att vaccinet hade varit slut när jag väl kom fram. Nu tog det två minuter, inklusive traskande två trappor upp och ned igen

• Ninnnis

Tack, Bruttan! Du är för härlig!
    Fjällbruttan skrev 2009-11-23 13:02:16 följande:
    Annars är det alltid nån som rycker i dörren eller sitter på en pall nedanför toastolen och talar om hur duktig mamma är som bajsar...
  • Ninnnis

Man får vara glad för det lilla

passionsblomman skrev 2009-11-23 13:06:50 följande:
    Så länge min svärmor inte sitter nedanför toan och berömmer mig när jag bajsar får jag kanske vara nöjd.
  • Ninnnis

Åh, Blommis, vad underbart det är att läsa om din son! Det gläder mig verkligen!

Lanovia, skönt att du har fått ett så avslappnat förhållande till aurora. Då har det ju gjort nytta!

Angående toaletter så var vi 4 tjejer som skulle göra oss i ordning samtidigt i ett badrum imorse (eftersom vi inte har fått tummen ur med övervåningen så har vi bara en toalett), det gick med lite pusslande

Hemma hos mina föräldrar har de tre badrum, men jag, lillasyster och mamma brukar samsas på en toalett när tex den ena duschar, den andra sminkar sig och den tredje kissar eller bara sitter med. Det är en mysig social stund där vi småpratar och umgås

• Ninnnis

Gulliga tjejen!

Sonja68 skrev 2009-11-23 13:59:09 följande:
    "Hej mamma! Jag kommer hit istället och bajsar, så kan vi prata litegrann" 4½ år... härlig ålder ♥
  • Ninnnis

Klart det gör!

Sonja68 skrev 2009-11-25 10:29:21 följande:
    Har för mig att namnet betyder "kysk"
  • Ninnnis

Nu är jag tillbaks från Sthlm. Inatt har jag sovit med vovven vid benen, UNDER täcket... Hemma får han inte vara i sängen, men i makens övernattningslägenhet får han sova i sängen. Och nu när vi bodde på hotell var han så klart tvungen att sova hos oss. Jag kan erkänna att det var vääääldigt mysigt!

Härligt med bra UL, Leksi!

Det är så skönt att höra dig prata positivt om förlossningen, Lanovia! Du är stark som tog tag i detta i tid.

Jenny, lycka till hos gyn imorgon. Hoppas de kan hjälpa din kropp att komma i fas.

Daa, hoppas det känns lite bättre nu.

*visslar för EA*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...