I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Vill bara meddela att Öresundsbron har varit stängd i 5 timmar, vilket innebar att det tog 5,5 timme för mig att komma hem... Jag stod på avfarten när de stängde.
G´natt!
Vill bara meddela att Öresundsbron har varit stängd i 5 timmar, vilket innebar att det tog 5,5 timme för mig att komma hem... Jag stod på avfarten när de stängde.
G´natt!
Jag lyssnade på fotbollen på Radiosporten...
Jodå, jag är vaken... knappt...
Det var storm och faktiskt även vindar över gränsen till vad som kallas orkan i Skåne igår
Mysig läsning om hjärteknipande kommentarer från söta barn
Bra att du får kollat upp huvudvärken, Lanovia! Inte för att jag tror det är någon fara, men för din egen sinnesro om inte annat.
Nu måste jag jobba lite. Eller nåt.
Min snälla chef erbjöd sig att vara på jobbet klockan 7 så att jag kunde sova lite längre, det var guld värt!
Hej Daa!
Glömde ju: Grattis Ore!
God morgon, söta tjejer!
Har läst allt ni har skrivit, men inte haft tid och energi att kommentera. Sorry!
Huset har varit invaderat av tre 18-åringar i helgen (lillasyster med väninnor), de har varit på konserter i både Lund och Köpenhamn så vi har inte sett så mycket av dem. Jag och maken tog vår tillflykt till Lars Winnerbäcks konsert i fredags, med restaurangmiddag innan. LW är en gemensam favorit som vi har många minnen till, så det var precis vad vi behövde Resten av helgen har ägnats åt hundträning, regniga och soliga promenader och hemmamys. Nu har alla kommit iväg åt sina respektive håll (fick dock köra efter lillasyster med hennes handväska...). Imorgon ska jag till Sthlm på utbildning, så jag passar på att stanna kvar och ha hotelldate med maken och vovven
Tyvärr måste jag stiga upp klockan 04.00 för att ta flyget, men det är ju för en god sak.
Förlåt att jag inte kommenterar allt ni skriver, men jag läser och bryr mig ändå. Tack för alla kramar, ni är bäst!
Ja, dessutom var det samma band de såg både i Lund och Köpenhamn...
Jag hade ju extremt svårt att bestämma mig för om jag skulle vaccinera mig eller inte, dessutom fick jag en kallelse till i lördags, vilket inte passade över huvud taget. I fredags eftermiddag fick jag erbjudande av läkaren som har mottagning två trappor upp från kontoret, och *vips!* två minuter senare hade var jag vaccinerad! Skönt att slippa ta beslutet, plötsligt var liksom det bara gjort. Kände dock inte sticket alls, så jag trodde först han hade lurat mig... Lite öm i armen när jag trycker på "sticket", annars ingenting.
Eller, någon form av beslut tog jag ju ändå, men det kändes som att beslutet egentligen togs av sig själv när det blev så lättillgängligt.
Lycka till på UL, Leksi!