• Daa

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Hoppas ni får en fin eftermiddag.

*kramar om alla som behöver och vill bli kramade*

• Daa

Hej.
    Villemoa: vilket sms!

Bruttan: kul med tjejmiddag! *skrattar åt Sagas reaktion på fraggelsången *

lanovia: skönt att proverna var bra. *hutar åt lanovias huvudvärk*

EA: kram tillbaks!

Jenny: åh, vad roligt med kollektionen! Grattis! *klappar händer av förtjusning och ställer mig med dem som gärna vill se bilder*

Blommis: trevlig helg på dig med.

*vinkar till alla*

Har f ö fått sova riktigt gott inatt och det var skönt. Det störande är att jag nästan känner mig tröttare idag, med det lätta illamåendet och en störande huvudvärk. Men det går nog över snart.
    Fredag idag ju.
    Och så kom det lite lite snö igår, som lade sig på backen. Inte så det täckte, men ändå.

• Daa

Leksi: det var ingen dum idé att ta det lite extra lugnt i helgen...

Hur är det med dig?

• Daa

Hej på er.

Jenny: jättesöta kläder!

Leksi: härligt med UL idag. Ska tänka på dig.

• Daa

Här är novembermåndag bra mycket gråare än den brukar vara...
    Fick indianbesök igår, tidiga den här gången, de små kräken.
    Känner mig sjukt besviken och är bitter, sur och ledsen (inte blev det bättre av ytterligare två bebisbesked i helgen...). Och har väldigt dåligt samvete över att jag känner mig sjukt besviken och är bitter, sur och ledsen.
    Gillar inte den jag har blivit.
    Vill ju så gärna vara trevlig, hjälpsam och positiv i största allmänhet.

Ni som har erfarenhet, är det såhär det kommer att vara nu? Sjukt trött och illamående oavbrutet tills klimakteriet är passerat?

• Daa

Leksi: Tack, men jag känner mig ändå så himla gnällig. Det är ju faktiskt bara tredje försöket efter MF och ingen större sak att det misslyckades. Egentligen.

Här är det ganska kaotiskt med vaccineringarna också. Har man otur får man köa i timmar bara för att få beskedet att doserna är slut eller att man inte hör till gruppen som ska vaccineras den dagen. Det borde ha gått att organisera på ett enklare sätt (vi blev hopfösta av arbetsgivaren. Min beslutsväg liknade Ninnis ).

• Daa

Jaha. Mätt och belåten blev jag idag iaf.

Hoppas ni får en fin eftermiddag.
    *kramar*
    :-P

• Daa

Hihi, vilka underbara toalettbetraktelser
    De har lyst upp arbetsdagen.

Tack för kramar och kloka ord (verkar som att jag behöver såna en gång i månaden, minst...) Ska läsa lite mer noggrant nu när jag inte är på jobbet. Kanske ska maila dem till mig så de dyker upp om fyra veckor?
    Det känns bättre nu när jag fått gnälla (en otrevlig egenhet hos mig: ibland måste jag verkligen gnälla ner mig ordentligt innan jag kan inse att helt illa och hopplöst är det faktiskt inte (det gäller alla områden i mitt liv)).
    Ja, jag har tänkt tanken att kontakta läkare och kolla upp hur det egentligen är ställt med kroppen, men det bär emot (vill inte gå i onödan, besvärligt etc...).

Blommis: härligt att läsa om din son och hans idrottande.

lanovia: skönt att du kan se fram emot aurorasamtalen. *kramar*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...