Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ja!!!!!!

Ninnis förstår att du har svårt att bestämma dig ang julfesten. Killarna är ju inte hemma så mkt. Men samtidigt väl där kommer nog festen vara kanon!

Daa skrev 2009-12-02 12:17:14 följande:
    Och Ninnis: vi vill hemskt gärna se den festliga hundträningsoutfiten.
  • lanovia 08
    Daa skrev 2009-12-02 12:18:11 följande:
    Den blir säkert jättegullig. Pappa kallar f ö alla barn, utan undantag, för huliganämnen. lanovia 08 skrev 2009-12-02 12:17:00 följande:
  • lanovia 08

Hehe Ninnis kan nog bli klart populärast på hundträningen.

• lanovia 08

Nu är jag så glad. Pratade nyss med en utav mina absolut närmsta vänner. Hon undrade lite försynt om hon kanske kunde få tillbaka sina mammabyxor som jag fått låna utav henne.
    Spillevinken kommer få en jämnårig kompis som kommer vara ca 6 mån yngre.

Hon har redan ett barn men det kommer ju vara 1½ år äldre än vår vilket självklart också fungerar men jag har liksom grämt mig lite för att det ändå skiljer lite mellan dem. Men nu kommer det en till istället!
    Blir så glad för deras skull

• lanovia 08

Jag hoppas verkligen att det är något som smittar och att det kan smitta rakt in i denna tråd!

Vi har haft två dagar med sol och minus nu. Ja visst är det helt underbart!
    Imorse fick vi dock inte ut våra cyklar för låset till förrådet hade frusit. Sent ute som vi var fick vi istället ta bilen, som dock var igen frusen och var tvungen att skrapas. men vad gör man inte för lite minusgrader.

• lanovia 08

sonja vad kul att det gick så bra för dottern. Låter som du har all anledning till att vara stolt mamma!

Jag hinner inte vara här så länge idag. har precis kommit till jobbet så till att ta det lugnt imorse. nu skall jag jobba lite 1-2h sedan sätter aktiviteterna igång här....

• lanovia 08

Undrar om jag inte just fick 40 graders feber och svininfluensan.
  • lanovia 08

Hehe!
    Nejdå det gick kanon igår, så nu mår jag bra igen.
    Nu är jag mest trött har enormt svullna och ömma fötter, men är glad och ser fram emot en hård dag som avslutas med fest och sedan SÄNGEN!!!!

Vi ses imorgon igen för nu måste jag rusa. Ninnis kan inte du skicka vidare mitt meddelande till ev nyfikna, jag hinner inte förklara för t.ex Daa som undrar.

Ninnnis skrev 2009-12-03 12:21:24 följande:
    Försök inte! lanovia 08 skrev 2009-12-03 10:36:43 följande:
  • lanovia 08

Hej Ingis och alla andra

Vad bra att Ballabus ville ligga hos farbrorn. Stackarn, inte kul när barn börjar gråta av ens närvaro även om sådant inte får tas personligt.

Igår gick det kanon!!! Var så roligt!! Tror jag skall byta karriär. Har fått massa beröm *sträcker stolt på mig*

Ingis, jag skall faktiskt ta det lugnt idag. Det måste jag för jag tänkte orka hela graviditeten ut.
    nu skall vi äta frukost sedan skall vi åka till havet och ta en lugn promenad med hunden och handla mat på vägen hem. Därefter är det än så länge oplanerat men jag skall ju vara ensam hemma ikväll så då blir det SOFFA!!!

Vad ni andra skrivit får jag läsa ikapp senare.

• lanovia 08

Pyssla låter bra mkt roligare än att städa toan.
    Är det dop snart?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...