I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Skönt. Fastän vi var så trötta båda två när vi sågs.
lanovia 08 skrev 2009-12-10 12:04:43 följande:
Skönt. Fastän vi var så trötta båda två när vi sågs.
lanovia 08 skrev 2009-12-10 12:04:43 följande:
Chefen gav mig nyss den sista chokladbiten. Han ville egentligen ha den själv, men såg att jag också varit ute efter den.
"Tjejer ska äta choklad. De tycker mer om choklad än killar gör", sa han.
Har ingen aning om vad han bygger det på, men jag tänker då inte protestera. Tackade och tog emot.
Nu får ni ha en trevlig eftermiddag.
Kramar i massor.
Min make försöker förresten alltid truga i mig pepparkakor. Vet inte hur jag ska tolka det...
God morgon.
Känns oerhört skönt att det är fredag idag. Ska försöka ta tag i julbestyren nu...
Blommis: kram på dig. Skönt att ni löste det.
Hälsa tillbaka till Bruttan om du hör av henne. Hon är saknad här.
Villemoa: vi delar besvikelsen. Även om vi just nu cyklar i otakt. *kramar*
Det går rykten om att jag vann tipset på jobbet igår (hockeyresultat). Det betyder i så fall att jag kan ägna hela dagen åt att vara dryg. Om jag nu hade varit en sån som vill vara dryg. Mitt sinne för ödmjukhet förbjuder mig det.
Yeah right. En stund ska jag minsann dryga mig.
Ha en fin fredagförmiddag.
Tack, lanovia. Ryktet var sant och jag är 270 spänn rikare. Plus att jag anar lite avundsjuka bland kollegorna
Så roligt för din man! Han kanske känner sig mer delaktig nu och att det är mer på riktigt.
EA: kramar tillbaka!
Hej, Ingis. Så hon har temperament, flickan?
Om jag får barn hoppas jag verkligen att h*n inte har samma humör som jag när jag var liten. Hugaligen!
*vinkar till alla*
Glömde ju bort att dela upp inlägget. *suckar*
Alltså: julmusik med pinsamt sentimental text och som går i dansbandsstuk... Vet inte vad jag ska säga.
Ooo, nu är det ett långt stycke när hon bara pratar med musiken i bakgrunden!
*känner av allergin*